VICHY DERMABLEND CORRECTIVE FOUNDATION

June 02, 2015





















Ovo je jedini proizvod koji često kupujem čim potrošim, iako se stvarno ne troši puno. Nekako mi je dao to nešto što nijedan puder do sada nije. Koji god sam puder do sada probala na neki način potrošim ili bacim ali ne kupujem opet.

Puder je moguće jedino nabaviti u apotekama zove se Vichy Dermablend ja koristim u nijansi 25 Nude, i koštaju oko 30-40 KM, ne znam tačno. Skup je, ali se isplati.

Ovaj puder ima savršeno prekrivanje, čak sam vidjela da ga koriste i za prekrivanje tetovaža što je odlično i samim tim dokazuje da mu je prekrivanje vrh. Mislim da je pogodan za sve tipove kože stim da je više za one koji imaju problema sa licem.

Pogodan je za masnu kožu sklonu bubuljicama. Ako baš tražite puder koji ima visok nivo prekrivanja onda je ovaj idealan za vas. Najbitnije ne ostavlja osjećaj maske na licu, zapravo uopšte se ne osjeti. Ja kada ga stavim kao i da ga nisam stavila, bukvalno se stopi sa kožom i ne pomijera se .

Također može se koristit i kao concealer. Pogotovo kad je ljeto ja ga ne stavljam na čitavo lice, stavim ga samo na problematične zone. Tako da ga na nekin način zovu i 2in1.

Nije puno tečan, a nije puno ni gust. I stvarno dugo traje, jer je dovoljna samo jedna kap da pokrije čitavo lice. Piše da traje oko 16 sati. Mislim da traje, iskreno ja ga držim oko 5-6 sati, jer nisam imala priliku da ga držim malo duže od tog vremena i potvrđujem njegovu postojanost. Koristim ga već 2-3 godine i mogu reći da mi je ovo jedini makeup proizvod koji me nije nikad iznevjerio i koji rado opet kupujem.

                                                                                                                                                  ***
This is one of those products that I re-buy. This powder offers really great coverage, completely! In my opinion it's ideal for those of you who have bigger problems on face - acne, pimples, redness etc. So if you need something that will give you all the nice cover, and yet you do not want that feeling of having mask on your face, so trust me it's really great for you.

This powder can be used as a concealer, I know a lot of people who use this powder as concealer. This is 2in1. Foundation and Concealer in one packing. And you have to admit it's pretty awesome. 


Powder isn't too much liquid so it's very thick but smudging it's excellent. Also you need just one drop and it's enough for whole face. The best thing is that it lasts 16 hours, and that's true! I use this foundation for 2 years now and it's my best friend as far as makeup.


Kao što sam rekla mogu ga koristit svi, ali ipak mislim da je bolji za one koji imaju masniju kožu, ali ne bih ga preporučila za one koji imaju dosta suhu kožu. Također sadrži SPF što je super.

Jedina negativna strana ovog pudera jeste što ima samo 4-5 nijansi. 25 Nude koju ja koristim izgleda dosta tamno ali kada se stavi izlgeda potpuno prirodno.

Preporučujem svima ovaj puder pogotovo za one koji žele malo jače prekrivanje.

                                                                                                                                                  ***
I think Dermablend is the best for combination-oily skin, I wouldn't recommend for those who have dry skin
because it points out the dry parts of the face. This powder also have SPF. 

As for the negative side, it would be a small selection of shades. There exist only 4-5 shades I think. I use 25 nude shade. It's very natural looking, also at first glance it looks dark but it's not.


I recommend this foundation specially for those who want more coverage.



16 comments

  1. I didnt know Vichy did foundations. I'm sold! Definitely going to look into buying this as it looks amazing :D

    Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much ! It's really great foundation you should try

      Delete
  2. great post my dear, that looks like a really good foundation :) xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. it really is! The best foundation ever

      Delete
  3. I Love you photography, its so dreamy! I might give Dermablend a try when it comes to concealers, it seems so covering!

    Anne | The Twenty Sumtin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Anne! :) I'm so glad, I use it as foundation because I have acne on my chin.

      Delete
  4. I would love to try this! Corrective products are right up my alley

    Shannon Rebecca | Blogger & YouTuber <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely try it. It's gorgeous.

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you so much! Kisses for you <3

      Delete
  6. i love your blog and your posts!
    so cute <3
    Btw i will try this..
    Check out my fashion blog if you want to <3
    http://chatoyant21.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. Koristim ga i mogu reći da je fenomenalan! Jedan od najboljih :) Divne slike

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Slazem se sa tobom

      Delete
  8. Morat cu ga probat ali mi je preskup.Ipak sam student i bas toliko novca za puder bas ne mogu izdvojit.Koliko ti trsje jedna ta tubica?LP
    Posjeti i moj blog nova sam u ovome blogosvijetu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i meni je skup, ali s obzirom da sam koristila razne pudere iz dm-a i cm-a i nijedan mi nije odgovarao, ipak sam morala da ovaj nastavim da uzimam. Iako je savrsen sto ti kazes preskup je mada isplati se. Meni ova tubica traje evo vise od pola godine, tako da i to se isplati. Stvarno je dovoljna samo kap za prekrivanje citavo lica. :)

      Delete

Subscribe