F IS FOR FAVORITES - BEAUTY

Monday, June 13, 2016









Ovo je nešto drugačiji post. Ja mislim da do sada nisam radila nijedan vezano za neke omiljene proizvode. Naravno ima još dosta stvarčica koje su meni najdraže al ja sam ovaj put izdvojila baš one što volim i što često koristim ovih par dana.

Nedavno sam dobila prekrasan parfem to je La Petite Robe Noire odnosno Mala crna haljina by Guerlain. Ovaj parfem odiše pariškim stilom i baš me onako podsjeća na Francusku. Parfem je dugotrajan i nije jedan od onih parfema što kada ga stavite isto kao i da niste.

Sa ovog predivnog parfema idemo dalje do Matte flat finish pigment gloss-a. Marka ovog ruža je Baolishi košta 2,90 KM i jako je postojan, brzo se suši i ne ostavlja ljepljiv osjećaj na usnama. Mada sam vidjela da La Girl cosmetics također imaju istu liniju ovih ruževa stim da umjesto Baolishi piše L.A girl. Imam ga u svim nijansama. Ima oko 16 nijansi od nude do onih najtamnijih. Mislim da ga mogu komotno usporediti i sa Golden Rose long lasting ruževima.

I da pratite me na Instagram-u, tu često postavljam pa eto da budete u toku.

                                                                                                                                      ***

This one different post than others. I've never done this before. These things are my favorites but also they're more thins that I like, it's weird to show them all.

Recently I got gorgeous perfume and it is La Petite Robe Noire apropos Little Black Dress by Guerlain. This perfume exudes Parisian style and it reminds me of France. Also it is long lasting.

From this gorgeous perfume let's move on to Matte flat finish pigment gloss. The brand of this gloss is Baolishi and it is long lasting. I have it in all shades, I think there is 16 shades from nude to the darkest shades. I think I can compare it with Golden Rose long lasting lipgloss.

Follow me on Instagram.

Bijela čokolada Makeup Revolution paleticu sam kupila prije 2 dana i pravo me je oduševila. Uz nju sam naravno uzela još jednu to je Neutrals (biće recenzija uskoro za obje). Ja sam jedna od onih osoba kada god kupe nešto od šminke na kraju mi je žao da to koristim jer tako dobro izgleda. Tako da imam dosta stvari koje sam kupila a još nisam ni otvorila.

Bijela čokoladna paleta sadrži 16 sjena za oči koje su prekrasne i jako pigmentovane čak i mirišu na čokoladu. Također uz nju dođe i aplicator četkica sa dvije strane.

Sve su onako nude nijanse za kojim u zadnje vrijeme svi lude. I kada bi izabrala od ovih svih 16 nijasni koja mi je najdraža ne bi zaista mogla jer su sve predivne.

Koštala me je 35 KM. Ako želite nešto da poručite iz kolekcije Makeup Revolution poznatog Londonskog brenda, možete na njihovoj Facebook stranici -> Makeup Revolution BiH. Biće naravno recenzija i za ovu paleticu uskoro pa strpite se.

Koja vam se od ovih sjena najviše dopada?

                                                                                                                                     ***

White Chocolate Makeup Revolution palette I bought before 2 days ago and I'm really surprised. With her I bought Neutrals palette (review will be soon for both). I am one of those person when  bought something of makeup in the end I'm too sorry to use it because it looks gorgeous. So I have a lot of things that I didn't even open.

White chocolate palette contains 16 eye shadow which are so gorgeous and so pigmented. Also with this palette goes brush applicator with two sides.

All of these shades are nude and I can't tell which one is my favorite. It will be review soon so be patient.

What you think about these things that I like the most? What is your favorite shade in this white chocolate palette?

12 comments

  1. Odličan post! Baš me zanima kakva je ta paleta senki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bice recenzija uskoro , pratite me na instagramu i Facebook stranici tu cesto objavljujem pa ce biti nesto vezano i za paleticu.

      Delete
  2. I love to read your blog. Your photos are amazing. So lovely.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. That means a lot to me.

      Delete
  3. Hej Amina, blog ti je jako simpatičan! Paleta divno izgleda, nijanse su super. :)

    Lijep pozdrav, Sabrina
    www.sweetstreetstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Drago mi je da ti se svidja.

      Delete
  4. Sviđaju mi se proizvodi. Čine se baš zanimlivi :))

    http://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Jaoj,superr postt!Slikee su preeeslatke,svaka cast!❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 Drago mi je da ti se svidja.

      Delete
  6. The white chocolate eyeshadow palette looks LOVELY! x

    ReplyDelete