KISS MATTE LIPGLOSS REVIEW

Thursday, June 02, 2016













Ova dva moja najdraža matte karmina sam uzela zahvaljujući mojoj prijateljici koja ih je prva probala i rekla je da su izvrsni. Ja inače nisam veliki fan skupocjene šminke i uvijek ću uzeti ono što se pokaže bolje od nekog velikog kozmetičkog brenda.

Probala sam dosta matte karmina i nisu se pokazali najbolji iako piše na bočici da su matte. Ovo su Kiss long lasting liptattoo lipgloss i mogu reći da sam oduševljena. Uzela sam u boji 02 koji je svijetlo roza i drugi je u boji 06 koji je više vampy boja.

02 nijasna odnosno roza nijansa je više za dnevni look, dok ovaj 06 tamniji je za neke večernje varijante, dosta izgleda tamnije uživo nego na slici.

Otvaraju se kao obično sjajilo za usne stim što oni imaju taj matte efekat. Osuše se veoma brzo i uopšte ne ostavljaju neki ljepljiv osjećaj na usnama kao što mnogi karmini ostavljaju. Traju jako dugo i uopšte se ne skidaju sve dok ga vi ne skinete. Košta samo 2,5 KM.

Ja znam da većina vas i ne bi se usudila da proba neki karmin koji nije brendiran ili možda koji ne košta puno, ali zašto da ne, Pokazao se puno bolji od bilo kojeg poznatog brenda.

Nadam se da vam se svidio post. Recite mi svoje mišljenje. Također posjetite moj INSTAGRAM profil - tu objavljujem često neke nove stvarčice.
                                                                                                                                   
                                                                                                                                                ***

I took these two my favorite lipgloss and they're excellent. I'm not big fan of exspensive makeup and
I'll always take what appears better even if is not a big cosmetic brand.

I tried a lot of matte lipglosses and they're not shown their best. These are Kiss long lasting liptattoo lipglosses and only what I can tell you is that I am thrilled. I took in shade 02 which is light pink, and the other one in shade 06 which is more vampy color.

They dried very quickly and they're not sticky also they last very long. It cost me 1.43 $

I know that a lot of you wouldn't dare to try lipstick that is not branded but why not. These two lipglosses appears better than branded cosmetics.

I hope that you like this post. Leave your opinion in comments. Visit my INSTAGRAM account to see more reviews and other beauty things.

18 comments

  1. Odlicne nijanse,bas mi se svidjaju! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. a gdje si ih kupila, rado bih da probam i postoje li jos neke nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoje nema sad neki veliki izbor ali su to vecinom malo tamnije nijanse tipa crvena , neka tamnija roza, ljubicasta , jedina svijetlija nijansa jeste ova koju sam ja uzela. To sam ja pronasla u jednoj radnji i mislim da je ona jedina sto se tice toga, nalazi se na Dobrinji.

      Delete
  3. Pa cak i izgledaju odlicno! Kao nesto mnogo skuplje...Voljela bih ih probati i ako naletim na neko mjesto pridaje, sigurno ih kupujem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da probala sam toliko njih a cijena da te zaboli glava, i opet nije se nijedan dobro pokazao kao ova dva :)

      Delete
  4. upravo to..cijena ne određuje kvalitet, sama tvoja reecnzija je odlična i privuklo me da kupim , ako ikad imala mogućnost da isprobam što da ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao bas ti hvala , mnogo mi znaci. Nastojim da pisem sto bolje postove.

      Delete
  5. Tako lijepo napisano, izdvojeno misljenje...s obzirom da volim ruzeve mnogo i cesto kupujem bas kao sto si i ti pomenula u rasponu od priznatijih i skupljih brendova do onih koji to nisu....ovo cu definitivno probati. Ljubi mamu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da vam se svidjelo. Ljubi i ona vas. Veliki pozdrav :*

      Delete
  6. Gorgeous shades, especialy the light pink.
    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you , I agree with you :)

      Delete
  7. Please do a giveaway I want them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha great idea maybe I'll do it soon.Thanks

      Delete
  8. Super post.♥Imas predivan blog.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Ocekuj posjetu

      Delete