MOST USED BEAUTY PRODUCTS

Wednesday, June 08, 2016


Prvu stvarčicu koju sam izdvojila jeste Maybelline lash sensational maskara. Ovo je jedna od najboljih maskara koje sam ikada koristila, a ja sam osoba koja je isprobala sve moguće maskare. Kupila mi je prijateljica za jednu posebnu priliku i kada sam je isprobala baš me je oduševila.

Četkica je gumena i nije prevelika a nije ni premala i omogućava lako nanošenje. Poslije nanošenja trepavice su raspoređene i ne grupišu se što je meni jako bitno. Kupila sam je u CM-u i bila je na akciji oko 9 KM, ali mislim da joj je stvarna cijena oko 13 KM.

Sljedeći beauty prizvod jeste Vichy Dermablend tekući puder u boji 25 Nude. Ja sam oduševljena sa ovim puderom. Imam jako osjetljivo lice i nijedan mi nije odgovarao kao što mi ovaj odgovara. Preporučuje se za dosta osjetljivu kožu ali naravno mogu ga koristiti i oni sa manje osjetljivom kožom.

Postojan je 16 sati i što je jako bitno ne ostavlja osjećaj maske na licu. Ima izvanredno prekrivanje, čak sam vidjela da ga koriste i za prekrivanje tetovaža. Kupila sam ga u apoteci i koštao je oko 40-50 maraka nisam baš sigurna. Ako želite da saznate nešto više o ovom puderu klik na moj prethodan post -> VICHY DERMABLEND CORRECTIVE FOUNDATION REVIEW.

Long lasting matte lipgloss sam uzela baš nedavno i imam ga u raznim nijansama. Ne znam tačno brend ovog ruža , vidjela sam da su LA GIRLS COSMETIC u vlasništvu ovih prekrasnih matte ruževa. Traju toliko dugo da su čak poslije jela i pića još uvijek postojni. Suše se veoma brzo i nemaju nikakav miris. Uzela sam u jednoj radnji i koštali su me 2,90 KM.

Kokosovo ulje već dugo godina koristim. To je nešto najbolje što možete staviti na kosu. Inače uvijek ga koristim prije pranja kose, tako što stavim ili pola sata do sat prije pranja ili čak noć prije. Skine se tokom šamponiranja i kasnije ostavlja sjaj u kosi, čuva kosu i pospješuje rast kose.

I za kraj Becutan baby puder kojeg ja koristim u razne svrhe. Prventstveno za "baking" kada radim konture lica. Također kao dry shampoo, poslije njega mi uvijek kosa miriše a i čini se čista i svježa tek oprana.

Kada stavite malo više tekućeg pudera i zatim vam se pojavi razlika u boji između lica i vrata , samo stavite malo baby pudera na liniju koja dijeli vrat i lice i dobro izblendajte da nestane.

Ovo su bili moji proizvodi koje koristim baš učestalo ovih dana. Nadam se da i vi koristite neke od ovih proizvoda. Recite mi u komentar vaše mišljenje ili ako imate neki beauty hack (kao što sam podjelila sa vama za puder) podjelite samnom.

                                                                                                                                           ***

The first thing I love is Maybelline lash sensational mascara. This is one of the best mascara that I used. The applicator brush is not too small and not too big so it is easy to apply. After lashes are separated. I bought this in drugstore and it cost me 5,22$.

The next beauty product is Vichy Dermablend foundation in shade 25 Nude. I'm thrilled with this foundation. I have very sensitive skin and this foundation is perfect for sensitive skin. Also the other skin type can use this foundation. Recommend this for sensitive skin.

It is long lasting 16 h which is amazing. It has great coverage, also I saw that other use this foundation as overlap for tattoo. I bought this in pharmacy and cost me about 29$. If you want to know more about this foundation click on my previous post -> VICHY DERMABLEND CORRECTIVE FOUNDATION.

Long lasting matte lipgloss is my next beauty products. This is one of my favorite. I don't know the brand name of this lipgloss but I'm sure it is from LA GIRLS COSMETIC. Also if you want to know more about them check La Girl Cosmetic instagram profile.

I use coconut oil for a years. I use this for my hair and skin. Before wash I apply on hair and after hour or two I wash it with shampoo. It is good for hair health, growth hair and shine.

And the last one is Becutan baby powder. This is my best friend. I use it as dry shampoo also for baking when I contour my face.

That's it. I hope you like this post. If you use any of these products let me know in a comment and also if you have any beauty hacks (as I have for baby powder) let me know.

34 comments

  1. I love your blog it is so unique and your photos stunning definitely. The Maybelline mascara is best for me too I recommended to all my friends.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I'm so happy about it.

      Delete

  2. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ocekuj posjetu <3

      Delete
  3. Hello!
    I liked very much the entrance ^^
    Do we follow each other? I already did and I'm on your blog.

    I hope you have a nice day ♥
    Obsesión por la lectura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) I'll check out your blog too.

      Delete
  4. So many lovely products that I would love to try out!
    Have an amazing day,
    Madalena

    www.maadalenaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Planiram već duže vreme da koristim ovo kokosovo ulje, ali priznajem imam predrasude. Koliko kosa deluje čisto nakon upotrebe? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosa je čista kao i kad operes kosu a i ne stavis uopste kokosovo ulje prije pranja. Znaci ista je. Ja cesto stavlja noc prije kupanja i drzim bas dugo. Farbam se i kad god odem kod frizerke uvijek me pita sta koristim, ja uvijek kazem kokosovo ulje. Zena ne moze da vjeruje kako mi je zdrava. Probaj neces se pokajati.

      Delete
  6. Ovu maskaru sam OBOZAVALA dok sam je imala i zelim je ponovo! Kunem se u kokosovo ulje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa , najbolja maskara definitivno , vidjela sam i svi je hvale tako da nije uzaludno. A kokosovo ulje je svetinja !

      Delete
  7. Imam i ja jedno 3,4 nijanse ovih tečnih ruževa, Baolishi :-)))) stim da su kod mene u prodavnici 1,50 KM :-)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi jos jeftinije. Ma odlicni su, bas sam jucer uzela jos 3 nijanse. Vidjela sam da La girl cosmetics posjeduju iste stim da umjesto Baolishi pise La girl. Odlicni su i bolji od bilo kojih iz cm-a ili dm-a :)

      Delete
  8. I really want to try that mascara!

    ReplyDelete
  9. nisam još čula za takav način korištenja kokosovog ulja :D mislim da ću ga i isprobati jer mi se kosa strašno masti, pa ne volim baš stavljati tonu proizvoda nakon što je operem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predobro je, preporucujem ga svim mojim prijateljicama i naravno svim ljudima koji me prate. Inace se farbam i kosa mi je odlicna , pravo je zdrava.

      Delete
  10. Blog ti je presladak!Pratim te <3
    http://www.andreakrux.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiiiii hvala puno :) Ocekuj posjetu :*

      Delete
  11. pink je moja najljubša boja <3 Odličan blog, te sledim na vsakem koraku :P :)

    passingfancyblog.com

    ReplyDelete
  12. predobro, nisam znala ovo za baby puder, cool :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  13. Ajme, više ni neznam koju lash sensational koristim :) A zanimljivo mi je da si ovaj ruž našla u nekoj radnji, ja sam svoj tamnoljubičasti LA Girl naručila iz USA sa Beautyjointa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha da odlicna je. Nasla bas u nekoj radnji gdje nikad ne bi rekla da prodaju ovakve vrste ruzeva, odlican je, jos je jako i jeftin.

      Delete
  14. Jako volim ovu maskaru, malo mi jedino smeta što mi se zna preslikati jer imam dosta spuštene kapke. Puder bi voljela probati iako mislim da mi ne treba toliko jako prekrivanje. Kokosovo ulje koristim u sve moguće svrhe i svima bi ga preporučila. :)
    Inače, jako lijepi blog!
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice maskare nemam tih problema, bas mi odgovara i nju cu uvijek da koristim ona mi je br.1. Puder Vichy stavljam uglavnom na podrucja gdje imam oziljke od bubuljica pa da prekrijem, a na citavo lice bas i ne stavljam uvijek sem ako nije neka pogodna prilika. Hvala ti puno :)

      Delete
  15. Divan post !
    Odličan blog <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Pogledat cu naravno :)

      Delete
  16. Maskara je odlična, preti da svgne sa trona omiljenu mi ,,one by one". :)
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, najbolja maskara po mom misljenu definitivno. Pozdrav i tebi. Ocekuj posjetu :)

      Delete
  17. I love that makeup revolutio eye shadow palette. It has so many beautiful shades.

    www.themakeupaficionado.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeees me too :) Thanks for sharing your thoughts.

      Delete