NAKED CHOCOLATE MAKEUP REVOLUTION REVIEW

June 18, 2016


Sigurna sam da ste čuli za ovu predivnu paletu by MUR. Čitala sam dosta recenzija vezano za nju i jako mi se dopala. Naravno nisam ni sumnjala u nju. Nisam je jos isprobala sve do danas, jer sam odlučila dam vam dam "Review". Htjela sam uz recenziju da stavim i swatchewe ali nekako mi je ružno vrijeme pa ne ističe mi se baš najbolje. U svakom slučaju pratite moju Facebook stranicu jer ću tu da objavim swatcheve nijansi.

Paleta dolazi u baš slatkom pakiranju. I rekla sam odmah da bi je uokvirila.

Nijanse su većinom nude-neutralne od najsvijetlije do tamnije sa mixom matte i šimerastih. I relativno opisuju mene, jer ja volim nude boje. Sastoji se od 16 nijansi i svaka od njih ima svoje ime. Također paleta sadrži i veliko ogledalo sa unutarnje strane i aplikator četkicu.

                                                                                                                                        ***
I'm sure you heard about this little beauty. I read a lot of reviews about this palette and I really like it. I haven't tried it until today because I decided to share with you my first Impression about this palette.

Palette comes in really cute packing. The shades are pretty much neutrals with nice mix of mattes and shimmers. There are 16 shades and each of the shades has a name.

Smoothly je kremasta matte sjena, i baš je pigmentirana što ja jako volim kod ove palete, jer ne morate da stavljate 10 puta sjenu da bi dobili taj pigment. Divine je rose gold nijansa šimerasta nijansa i sviđa mi se. Mocha Lover ima malo u sebi rose gold nijansu al je više tamniji i smeđkasti ton. Dipped je smeđa šimerasta nijansa. Ja inače nisam ljubitelj šimerastih nijansi. Choc-Fest je predivna "burgundy" nijansa ali primjetila sam da se malo slabije blenda nego ostale nijanse, mada ne zamjeram.

Adorable je kremasta-šimerasta nijasna koja u sebi ima i malo pink tona. Buttons je smeđa šimerasta nijansa koja je odlična za smokey look. Frosted Choc je toplija šimerasta zlatno smeđa nijansa koju ja toliko volim. Delight je tamna nijansa sive ali u sebi kao da ima i malo ljubičastog podtona. Sweet Shop je toplija jako pigmentirana smeđa nijansa. Sugar je slična Sweet Shop-u stim što je tamnija.

Volim što je Double-Dip zlatna šimerasta nijansa, ona mi je baš trebala. Tob-le-rone je matte nijansa ali bi volila da je pigmentirana kao i sve ostale. Wonka je tamnija smeđa nijansa i odlično je pigmentirana. Milky je pink matte nijansa i jedna mi je od dražih. Way je bijela šimerasta nijansa i odlična je za highlight.

                                                                                                                                          ***

Smoothly is a creamy matte base and it is very pigmented, love it. Divine is rose gold shimmer shade. Mocha Lover has a hint of rose gold but it is darker and browner. Dipped is brown shimmer shade. I don't like shimmer shade very much. Choc-Fest is gorgeous burgundy shade but it is hard to blend out which I didn't find with any other shades.

Adorable is a cream shimmer with a hint of pink. Buttons is a shimmery dark grey-brown shade which is perfect for smokiness. Frosted-Choc is warm shimmery golden brown. Delight is another shimmer, a dark grey with a slight hint of purple. Sweet Shop is very pigmented warm brown matte shade. Sugar is a purple-brown shade.

I love Double-Dip because it is gold shimmer shade, and I need it. Tob-le-rone is matte shade but it could be a little more pigmented as other shades. Wonka is darker brown shade and it is super pigmented. Milky is pinker matte shade and it is one of my favorites. Way is white shimmer shade and it is perfect for highlight.

Mislim da je ovo odličan izbor nijansi i oduševljena sam paletom. Lično volim više matte nijanse ali šimeraste mi ne bodu oči. Imaju finu i glatku texturu, dugo traju i odlično se blendaju. Kupila sam u Makeup Revolution BiH i koštalo me je 35 KM.

Koja vas je nijansa privukla? Da li bi je naručili ?

                                                                                                                                         ***

I think there's a great selection of shades. I personally prefer more matte so it doesn't bother me that there are fewer shimmers. They have a nice, soft, blend-able texture.

Will you be getting your hands on Naked Chocolate?

54 comments

  1. Zao mi je sto nisi stavila swatcheve i kako ti stoji na ocima, odnosno par lookova koje si kreirala. Paletica je sama po sebi lijepa, nijanse divne i rado bi ju kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, napisala sam zasto nisam swatcheve uradila :( vrijeme me nije posluzilo bas najbolje, pa se nije moglo bas najbolje da vidi. Ali bice swatch na Facebook stranici, cim se potrudim malo bolje da uslikam :) Ja am odusevljena, preporucujem da uzmes.

      Delete
  2. I love this palette. Looks adorable and I love this post you really did great job.

    ReplyDelete
  3. Divan post! Preslatka paleta. Sve nijanse su super. Ja volim da 'mixam' matt i sjajne sjene, pa je idealno što sadrži obje vrste. Baš mi se sviđa! :)

    Pozz Sabrina,
    www.sweetstreetstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Da i ja to kombiniram rado. Mada vise volim matte.

      Delete
  4. That palette looks so delicious! I think I'll have to buy one hahah :D

    <3: Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) Definitely you should. <3 Lots of love.

      Delete
  5. The shades look very nice, such a pretty selection!

    xo
    www.carinavardie.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I agree with you. They're amazing.

      Delete
  6. Predivna paleta, obozavam ove nijanse! ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da slazem se :) Nijanse su divne.

      Delete
  7. That palette is gorgeous and the shades definitely look perfect for every day. I really love the packaging!

    xx
    Nida | Caked To The Nines

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you , the packing is gorgeous.

      Delete
  8. It looks so cute love your detailed review.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    ReplyDelete
  9. I really loved this palette put I gave it to my sister because I have so many neutral shades in my stash:) Great review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. take it back from your sister haha , it is gorgeous.

      Delete
  10. This palette looks to die for!Love the combination of neutral shades - we definitely have to get our hands on this asap :)
    Feel free to check out our latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yees I agree with you. You should try it.

      Delete
  11. Odlican post draga! Paleta izgleda predivno,voljela bih se docepati jedne! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) <3 Docepaj se sto prije , neces se pokajati.

      Delete
  12. Odličan post, odlične boje na paleti! Obožavam ove nijanse! Morati ću isprobati! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Moras definitivno, odlicna je.

      Delete
  13. omg i neeeed to get this!

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes you have to. It is gorgeous.

      Delete
  14. Love it☺
    visit my blog ? www.classyflare17.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. This palette looks so gorgeous oh my gosh, need to get it!

    www.taintedblues.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I agree with you. The shades are gorgeous.

      Delete
  16. That palette looks adorable! I really want to try it. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'm glad to hear it.

      Delete
  17. Odličan post .
    Prelijepa rezencija .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Ocekuj posjetu

      Delete
  18. great post <3 I followed you can you please follow back http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear. I'll check out your blog.

      Delete
  19. Predobra paleta.Moram je sebi priuštiti.Šta god pročitam o ovoj paleti me zadivi.Jako dobra recenzija.LP
    Prati moj blog nova sam u blogosvijetu;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno , drago mi je da ti se svidja :) Ocekuj posjetu

      Delete
  20. Ovakve nijanse su mi najdraže. Paleta je prekrasna, još samo čekamo swatcheve. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) I meni isto, volim neutralne. Bice swatchevi uskoro na Facebook stranici , pa me prati.

      Delete
  21. Your blog is so pretty I love it!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear Emily.

      Delete
  22. Ooh this looks amazing! I do feel like it's copying Too Faced's chocolate bar though!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, Makeup Revolution has a similar palette as Too Faced. Thanks :)

      Delete
  23. Predivna paleta, nijanse su odlične <3

    http://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  24. Imam ovu paletu i jako ju volim, svakako što prije nadojadaj swatcheve kada budeš u mogućnosti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja je volim! Swatchevi su na Facebook stranici , objavila sam jucer. Pa mozes pogledati. :)

      Delete
  25. Predivne slike !!! Paleta je tako divna. Volim nijanse poput tih.

    ReplyDelete
  26. Posramljeno gledam ove prekrasne fotografije, post ti izgleda kao časopis. Prekrasna paleta koju sam i sama recenzirala i koju volim. Možeš li mi reći koji fotić koristiš? Zadivljena sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao tako si me obradovala :)) Hvala ti puno :) Obicno koristim mobitel , mada nekad zna da se desi i fotoaparat (Canon eos 1100D).

      Delete

Subscribe