WHAT I HAVE BEEN LOVING LATELY

Saturday, June 25, 2016


Baš sam ovih dana razmišljala koji post bi mogla napisati, iako naravno imam svesku gdje sve svoje ideje pišem, opet nisam znala šta da odaberem od tih svih silnih ideja. Imam dosta stvari koje bi trebala polako da počnem da realizujem. Neki od tih su GIVEAWAY odnosno DARIVANJE. Uskoro naravno možete očekivati darivanje o svemu ćete znati kad se bude bližio taj dan. Ukoliko me ne pratite na FACEBOOK stranici, učinite to sada kako bi znali nešto više o tome, također tu objavljujem često kao i na INSTAGRAM profilu.

Bilo mi je veoma teško da za ovaj post odvojim sve svoje stvari koje volim, jer sve što imam su zapravo moje najdraže stvarčice. Ništa ne bih mogla da izdvojim što mi je manje važno. Tako da, jedva sam pokušala nešto da izvučem.

1. Garnier Micellar Cleansing Water je moja prva omiljena stvarčica koju ja naprosto volim. Kupila sam je nedavno i prezadovoljna sam. Svi ste naravno upoznati već sa micelarnom vodom za čišćenje lica. Iskreno nisam se usudila ranije da je probam jer imam jako osjetljivo lice pa sam se bojala reakcija, ali sada sigurna sam da ću je i dalje kupovati.

2. Afrodita kids natural hidratantna krema za lice i tijelo. Ne znam koliko vas zna za ovu kremu ili koliko vas koristi, ali ona je meni odlična pogotov poslije umivanja a čak i kao podloga za šminku. Prije sam koristila razne skupocjene hidratantne kreme kao što su Eucerin, Avene, Vichy .. ali zaista nijedna od tih se ne može porediti sa ovom. Ovo je definitivno HOLY GRAIL proizvod. Košta oko 6 KM i preporučila bih je svakom. Ukoliko želite naravno mogu uraditi recenziju tako da saznate nešto više.

3. Must have lakovi po mom mišljenju za ljeto su ovi u nude-pink nijansi. Imam puno sličnih lakova ove nijanse ali ova 3 su mi nekako najdraža. Od Bourjois je skoro pa prazan i uskoro planiram da kupim još jedan iste nijanse, Revelique je prava nude nijansa, koju ja toliko volim i Eveline je više nijansa između svijetlo smeđe i roze, odlična je.

                                                                                                                                               ***
These days I thought what kind of post should I do, even I have a notebook where I put all my ideas but still don't know. I have a lot of things which I should start to realize. Some of that things is GIVEAWAY. Soon you will know all details about it. So follow me on INSTAGRAM to know more.

It was hard to show you all things that are my fave because all my things are my favorites.

1. Garnier Micellar Cleansing Water is my first fave thing which I love. I bought it recently. I am sure that you heard about this micellar water which is grate as makeup remover.

2. Afrodita Kids natural moisturising cream for face and body. I don't know how much of you use this cream or know about this cream but this cream for me is one of the best. I use it as my base before makeup and it is gorgeous. Also I call it as HOLY GRAIL because it really is.

3. Must have nail polishes in my opinion are in nude-pink shades. I have a lot of similar nail polishes in this shade but those 3 are my favorites. Bourjois is almost empty and I'll buy it again. Revelique is real nude shade which I love and Eveline is shade between light brown and pink, it's gorgeous.



4. Essence All about matt kompaktni puder je HOLY GRAIL. Skoro pa potrošen. Nisam se usudila da ga prije probam jer nisam nešto vjerovala da je baš toliko dobar. Prije njega koristila sam od Max Factor Creme Puff puder koji odlično miriše ali nikako ne matira kožu lica i kroz par sati lice mi izgleda ko disko kugla. I tako sam pronašla od Essence koji ću definitivno opet kupiti.

5. Essence long lasting lipliner je isto HOLY GRAIL. Imam ove olovčice u svim nijansama i jako su dobre. Nijansa koja mi je u zadnje vrijeme nešto draža od ostalih je Lovely Frappuccino 05. I čim potrošim kupujem opet.

                                                                                                                                                  ***
4. Essence all about matt compact powder is HOLY GRAIL. Almost empty. Before this powder I used Max Factor Creme puff powder which smells amazing but it isn't matte and after a couple of hours my face looks like dico ball.

5. Essence long lasting lipliner is also HOLY GRAIL. I have this pencils in all shades and they're amazing. The shade that I really like lately is Lovely Frappuccino 05.

6. Jedan od mojih najdražih parfema je ovaj Mini Sexy i ja stvarno ne znam marku ovog parfema ali je odličan. Tako ima lijep i nježan miris. Ne znam koja mi je ovo po redu bočica da sam uzela jer svaki put čim potrošim uvijek ga opet kupim. I košta oko 6 maraka, možete ga naći u CM-u. Preporučujem.

7. Narciso Rodriguez je odličan parfem. Miriše fantastično i nježno. Inače nisam dobra u opisivanju parfema i to mi ne ide baš najbolje, jer ne mogu nikako da vam dočaram kako zapravo svaki od njih miriše. Ali ovaj je odličan za ljeto. Pogotovo izgled parfema mi se jako sviđa.

Šta vam se najviše dopalo? Da li biste htjeli recenziju za Afrodita kremu?

                                                                                                                                                  ***
6. One of my favorites perfume is Mini Sexy and I really don't know the brand of this perfume but I don't care it smells gorgeous. It has beautiful and soft scent. Recommend it. I hope that this perfume exists in other countries.

7. Narciso Rodriguez is one of the gorgeous perfumes on the world. I'm not good at describing perfume. But this one is great for summer, also the packing is adorable.

Tell me which products you like and what you think about these?

22 comments

  1. Predivne slike !! Imaš predivan blog i prezanimljiv JEDAN OD NAJBOLJIH. Svaka čast
    Garnier micelarna voda mi je najdraža i primjetila sam da ti je sve Holy Grail haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno , znaci mi to :)

      Delete
  2. zgodan post! ;) i voljela bi čitati pokoju više o Afroditinoj kremici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bice recenzija ove kreme uskoro

      Delete
  3. Great post and beautiful pictures! I love seeing what people have loved in the week! xo

    http://57-days.blogspot.co.uk/2016/06/46-thoughts-everyone-has-when-shopping.html

    ReplyDelete
  4. Predivne fotografije! Pratila sam te na instagramu. Slazem se da su nude-pink nianse koje bi svi trebali imati ovo ljeto! Garnier Micellar Cleansing Water mi je takodjer najdrazi proizvod za skidanje sminke i opcenito za ciscenje lica!


    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno , uzvratila sam haha :) Da i meni , tek sad znam zasto su svi puno pricali o micelarnoj vodi

      Delete
  5. These days I will end my Garnier, was good!
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. buy it again :) i love micellar water

      Delete
  6. Ovu micelarnu vodicu sam koristila godinama i definitivno nema bolje stvari za skidanje svih nečistoća sa lica. Ovih dana joj se definitivno vraćam :)
    P.S. Ta cupcake šolja je premedena <3

    www.fashionroulette.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da slazem se sa tobom. I ja cu je definitivno ponovo kupiti cim potrosim. :) Hvala ti

      Delete
  7. I like Garnier all of there products smell so good!
    http://www.maggiekrol.com/
    Xoxo, Maggie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes i love Garnier products too :)

      Delete
  8. Micelarna voda je savrsenstvo. Ja joj se svaki put iznova vracam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja cu isto tako. Ovo mi je prvi put da je koristim i krivo mi je sto nisam prije pocela da koristim :)

      Delete
  9. Diiiivnih stvari imaš! A i izgled bloga mi se općenito veoma dopada! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Drago mi je da ti se svidja <3

      Delete
  10. Odličan post :)
    Proizvodi su prelijepi .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ocekuj posjetu <3

      Delete