AVON NATURALS SPRAY PERFUME

July 30, 2016


Već prvi put kad sam isprobala ove mirisne sprejeve za tijelo htjela sam da podijelim sa vama moje mišljenje o njima. Ali kao što i sami znate jako je teško recenzirati sprejeve i parfeme za tijelo tj. jako je teško dočarati njihov miris. Evo pokušat ću bar malo da vam približim ove predivne sprejeve.

Poslije raznih recenzije koje sam pročitala o njima, napokon sam ih uzela i to u prošlom katalogu. Porbala sam svaki od njih ali ova tri su mi nekako baš zapala za oči i vjerujte nisam se nimalo pokajala oko izbora. Uzela sam Nar-Mango, Šljiva-Vanilija i Orhideja-Borovnica.

Moj najdraži kao i većini djevojaka je Šljiva-Vanilija. I mogu vam reći da ga svi morate probati. Ovaj je za mene MUST HAVE.

Smješteni su u plastične bočice od 100 ml i cijena uglavnom zavisi od kataloga. U prošlom katalogu ja sam uzela ova tri za 9.90, a jedan je koštao oko 8 KM tako da se isplatilo. I jako su praktične bočice tako da ih uvijek možete da nosite sa sobom.

                                                                                                                                                  ***
The first time I tried this body perfume spray I want to share with you my opinion about this spray. But as you know it is hard to do a review about spray or any perfume because it is difficult to explain fragrance each of them. I'll try to get close to you these beauty sprays.

After a lot of reviews I read, finally I decided to buy these sprays in last catalogue.  I tried many of them but mostly I like these three. I took Pomegranate-Mango, Sugar plum-Vanilla and Orchid-Blueberry.

The best one is Sugar plum & Vanilla. And only I can tell is that you have to try this one. It is MUST HAVE for me.


Dakle, prvi je Juicy - Nar-Mango, jako lijepa voćna kombinacija. Nekako je osvježavajuća za ove vruće ljetne dane. Mogu ga svrstati zajedno sa orhidejom i borovnicom jer oba su mi osvježavajuća dok je treći onako sladunjav. Mango je glavna nota dok je nar podnota.

Sweet - Sugar plum-Vanilla, kao što sam već rekla ovaj mi je najdraži. Prilikom nanošenja preovladava miris šljive, dok vremenom preovladava vanilija i koja baš dolazi do izražaja. Ovaj mi je sprej dosta slabiji u odnosu na dva osvježavajuća. Mislim da se ovi malo jači više zadržavaju tj. više su postojniji nego slabiji, ali zato prelijepo miriše.

Vibrant - Orchid-Blueberry, njega malo manje koristim jer sam se previše navukla na prethodna dva. Ovaj mi je više osvježavajući kao i nar-mango. I jako lijepo miriše i mislim da je ovo pravo dobra kombinacija. Njega stavljam često u toku dana jer se više zadržava na tijelu.

Mislim da su sva tri dobra kombinacija za ljeto. I ovo je moja topla preporuka. Da li vi koristite ove sprejeve i koji vam je najdraži?

*post nije sponzorisan i proizvodi su kupljeni mojim novcem

                                                                                                                                                      ***
So the first one is Juicy Pomegranate and Mango. This is fruit refreshing combination. It is good for hot summer days. It can be classified with orchid and blueberry because both are refreshing.

Sweet Sugar plum & Vanilla, this one is my fave. This spray is much weaker compared to the previous two. I think that those stronger perfume are more stable.

Vibrant Orchid & Blueberry it is a bit less used. This one is like pomegranate and mango. The refreshing one. The scent is gorgeous. I use this one during the day because it is good for summer.

Which one is your fave ?

24 comments

  1. Kako imas savrsene slike ja prosto ne mogu da vjerujem! Odusevljena sam stvarno. I ja isto volim sljivu vaniliju i kad god potrosim uvijek taj uzimam,definitivno je najbolji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) aiii bas si me obradovala

      Delete
  2. Imam Nar-Mango i Breskva-Ruža . Divni su !
    Vanilija je jedna id mojih omiljenih mirisa . Baš bih voljela probati sprej od vanilije .
    Divan post draga <3

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovi su mi odlicni i meni nekako najdrazi :)

      Delete
  3. Nar mango meni je najbolji, odlican post :) Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I meni je taj super

      Delete
  4. Odličan post!Sad sam naručila nar mango,zaista zvuci primamljivo!Inace,blog ti je predivan pitam se kako ga nisam ranije otkrila,od fotografija koje su neverovatne do samog teksta...savršenstvo!
    Ako želiš pogledaj moj blog,savet nekog kao što si ti je uvek dobrodošao..
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da jesi , bices zadovoljna vjeruj :) i hvala ti puno , jako si me obradovala tom divnom porukom :) Naravno ocekuj posjetu <3

      Delete
  5. Odlican post! Nisam isprobavala nikakve Avonove proizvode ali ovi mi zvuce super ^_^

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ovo je nesto sto se meni kod njih najvise dopada

      Delete
  6. Moj favorit je takodjer vanila i sljiva, odlican mi je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijemo se haha :) I ja previse volim taj.

      Delete
  7. Replies
    1. It is , you should have it. Thank you :)

      Delete
  8. Obozavam ove prskalice za telo, najvise volim da ih onako u neogranicenim kolicinama prskam po odeci :))
    Ja obozavam mango i nar, druge se ne usudjujem da isprobam :)


    Poseti moj blog Fraulein D
    Dodjite da se druzimo na instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha i ja isto :) Zato mi se brzo potrose jer ih previse koristim.

      Delete
  9. Redovno koristim ovakve sprejeve, posebno leti, zaista su super. :)
    Inace fotke su prelepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Ja sam do proslog ljeta koristila parfeme, ove sprejeve cu definitivno da koristim u ove vruce dane :)

      Delete
  10. I love all natural scents but have yet to hear of this brand! I will have to test some out!
    xx Annie
    http://www.somethingswellblog.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. you should try it definitely :)

      Delete
  11. Loved reading this! Please check out my Barcelona style book (and all things mermaid)

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) I will check out your blog.

      Delete
  12. Super post i prelepe fotke!

    Zapratila sam te,ako zelis uzvrati :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Subscribe