FOREVER REPURCHASED - SKINCARE

July 14, 2016


Ovih dana baš sam imala blokadu što se tiče pisanja postova. I razmišljala sam baš da uradim neki post koji nije povezan sa šminkom tj. sa dekorativom, tako da današnji post biće preparativa tj. prozivodi koje ću ponovo da kupim. Mislim da mi je ovo prvi post vezano za preparativu i baš se radujem da sa vama da podijelim proizvode koje koristim i naravno svoje mišljenje.

Garnier Micellar Cleansing Water - Vjerovatno ste svi čuli za micelarnu vodu. Ovo sam baš nedavno počela da koristim i odličan je skidač šminke, također jako je nježan za lice a i za oči. Čula sam i prije za ovu micelarnu vodu no međutim nisam je probala iz razloga što ja inače uvijek koristim jednu te istu peparativu za kožu lica pa nisam htjela da eksperimentišem. Vidjela sam da ima i dvofazna tako da ću i nju da probam. Košta oko 10 KM nisam baš sigurna ali se isplati s obirom da se baš malo troši.

Himalaya Herbals Gentle Refreshing Face Wash - Ovo je jedna od mojih omiljenih proizvoda za njegu lica. Koristim ovo više od godinu i nikad me nije razočarao. Tako lijepo čisti lice i ostavlja osjećaj svježine, bez isušivanja. Odlično miriše. Ja koristim od citrusa i meda. Inače ga koristim svakodnevno. I da, uvijek ga koristim poslije micelarne vode. Možete ga naći samo u CM-u i košta oko 7 KM.
                                                                                                                                                  ***
I was thinking to do a post which is not associated with makeup, so today's post will be repurchased products for skincare. I think this is my first post about skincare and I'm looking forward to share my products and my opinion.

Garnier Micellar Cleansing Water - You have probably all heard about this micellar water. I bought this recently and it is amazing makeup remover. It is so gentle for skin and eyes. I heard about micellar water but however I haven't tried it because I always use the same products for skincare. I saw biphase micellar water and I'll try it soon.

Himalaya Herbals Gentle Refreshing Face Wash - This is one of my favorite products for skincare. I used this about one year and I wasn't disappointed. Removes excess oil without over-drying. It leaves your skin feeling softer, healthier and refreshed. Also I use this after micellar water.

Afrodita Kids Natural - je moja najdraža krema. I to sam je baš nedavno otkrila. Prije sam koristila razne kreme po dosta većoj cijeni ali ova je nadmašila svaku od njih. Odlična je i za suhu i masnu kožu. Ja inače imam dosta masnu kožu ali u predijelu usana mi je uvijek suha i ova mi krema uvijek dobro dođe. Također koristim je i prije šminkanja tako da je odlična i kao baza prije makeup-a. Potpuno je prirodna i do sada nisam imala nijedne neželjene efekte. I da, koža poslije bude tako mekana. Preporučujem. Možete je naći u CM-u i košta oko 6 KM.

Celltone - Ovo mi je najdraže nešto u borbi protiv akni i ožiljaka. Ja inače ne vjerujem u Top Shop reklame i uvijek budu prebačene. Saznala sam da je ovaj čudni gel jako dobar, svi moji poznanici su ga hvalili, i ja sam naravno otišla da kupim. Ovo mi je već 6 ili 7 kutijica koju koristim. Po mom mišljenju ovo je odlično samo za one koji imaju ožiljke od akni i bilo kakve druge nepravilnosti na koži. Ovo je meni odlično pomoglo i jako sam zadovoljna. I uvijek ću rado svima preporučiti ovaj gel. Ja ga nanosim ujutro i navečer. Tako lijepo ujednačava, i lice bude tako mekano i nježno. Jedino se prodaje u apotekama i košta oko 50 KM ali se zaista isplati.

Recite mi svoje proizvode za njegu lica koje rado opet kupujete? I da li ste probali neke od ovih proizvoda koje koristim?

                                                                                                                                                    ***
Afrodita Kids Natural - is my fave cream ever. Before this I used expensive creams, but this one is much better than the expensive one. It is good for dry and oily skin. Mostly I have oily skin but around my lips it is so dry so this cream is always good to me. Also I use this cream before makeup and it is perfect base. It is so natural and after applying skin is very soft and gentle.

Celltone - This is my favorite thing for acne and scars. I found out that this gel is very good. This is 6 or 7 box that I use. In my opinion this gel is perfect for those who have oily skin with acne and scars and also for those who have other imperfections. This gel helps me very well and I am satisfied. I use it every morning and night. Recommend it.

Tell me your products for skincare that you repurchased ?

14 comments

  1. Nisam probala nijedan proizvod ali mi se cine bas super. Slike su savrsenog kvaliteta!♥

    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Nadam se da ces nesto i da probas.

      Delete
  2. Divan post :) Inace imamo dosta zajednickih favorita sto se tice njege koze ☺☺
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Drago mi je da dijelimo isto misljenje

      Delete
  3. Divne slike! Obozavam tvoj blog. Micelarnu vodu koristim vec jako dugo i odlicna je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Micelarna voda je odlicna , uskoro cu da probam dvofaznu

      Delete
  4. Super post!Jako lepo pises,slicice su takodje divne!Blog ti je super,novi sam clan!Volela bih d auzvratis..
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Posjetit cu tvoj blog :)

      Delete
  5. The Garnier Micellar water is my favourite! It's super affordable and lasts a long time

    Beauty Candy Loves

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeees :) I agree with you, micellar water is fantastic !! Definitely one of my fave products ever.

      Delete
  6. Your photos are lovely! I'll definitely have to take a peek at these next time I'm in the store because I've actually never heard of Himalaya but I love my Garnier water ;) xx Adaleta Avdic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really I love to share with all of you products that are mostly not famous. Himalya is gorgoeus !! Thanks dear :)

      Delete
  7. Super post :D bas su lepe slike :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

Subscribe