NEW IN .. CATRICE, ESSENCE, EBELIN

Friday, July 22, 2016


Samo kupujem .. definitivno moram malo da prestanem. Otišla sam da kupim masku za kosu, a vratila sam se sa milion stvari i bez maske. I odlučila sam da uradim post o novitetima. Neke od njih nisam još probala, ali koliko sam čitala o njima većinom su pozitivne stvari.

Do sada nisam probala nijednu paletu od Catrice , ali čitala sam dosta pozitivnih recenzija za njih tako da odlučih da probam Sand Nudes i čini se jako dobra paleta sa odličnim izborom sjena. Ovo je jedan od proizvoda koje još nisam probala, ali nastojim također da kupim Absolute Rose i ona me je odmah privukla. U paleti se nalazi šest nijansi. Bila je na akciji u CM-u i koštala je oko 5-6 KM, što je super jer joj je prava cijena oko 10 KM.

Pored Catrice paletice kupila sam i Prime and Fine paletu za konturiranje lica. Ova paleta dolazi u dvije nijanse 010 Ashy Radiance i 020 Warm Harmony. Čitala sam da je ova paleta odlična i da su ove dvije nijanse dosta pigmentirane. Kao i Sand Nudes nisam probala ni ovu paleticu za konturiranje. Ali čim probam podijelit ću sa vama utiske na Facebook stranici pa me zapratite tamo. Bila je na akciji u CM-u pa sam je i zbog toga uzela.

                                                                                                                                                        ***
I went to the store to buy hair mask and I came back with million things except hair mask. So I decided to do a post about my new products. Some of them I haven't tried yet but I read a lot reviews about these things and most of them are positive.

I haven't tried any palette by Catrice, I read about them so I decided to try Sand Nudes and seems very good palette with a good selection of shades. After this one I will try Absolute Rose it's my favorite palette with gorgeous pink shades.

Near Catrice eyeshadow palette I bought Prime and Fine contouring palette. This palette comes in two shades 010 Ashy Radiance and 020 Warm Harmony. This palette is very pigmented.


Mislim da je ovo više Brand focus - Catrice post nego bilo šta drugo. Sljedeća stvarčica je Essence brush za puder. Tako lijepo izgleda. I iznenadila sam se jer je odlična. Mislim da ću da kupim i ostale četkice od Essence.

Došli su novi Maybelline Baby lips Dr Rescue. Ja sam ga kupila u CM-u. Svi su od mentola i mislim da je ovo ona linija baby lips-eva koja njeguje usne. Odlični su a tako slatko izgledaju.

Opet Catrice, ovo je Blush Artist shading palette. Imaju tri nijanse 010 Bronzeclat, 020 Corall I need i 030 Rock 'n' Rose. Ja sam kupila u nijansi 030. I mislim da je ovo jako praktično jer dođu 3, a uvijek imate da uzmete jedno rumenilo tako da isplati se. I ovo sam uzela na akciji u CM-u koštalo je oko 5 KM a prava cijena mislim da je isto oko 10, nisam baš sigurna.

                                                                                                                                                        ***
I think this should be brand focus - Catrice post. Next thing is Essence powder brush. This brush looks adorable. I've never seen a sweeter brush.

I on store came Maybelline Baby lips Dr Rescue. I think there is four shades but each of them smell same as menthol. So it's really good for lip care.

Again Catrice, this is Blush Artist shading palette. There are three shades 010 Bronzeclat, 020 Corall I need and 030 Rock 'n' Rose. I bought in shade 030. I think this is very practical because there are three blushes, and always when you go to buy there is always one so it's worth it.


Dry shampoo ili šampon za suho pranje Girlz Only sam kupovala i prije tako da to i nije neka nova stvar u mojoj beauty kolekciji. Koristim ga već dugo. Ovaj rozi Party nights mi od svih njih najbolje miriše. Primjetila sam  da me tjeme malo svrbi nakon njega tako da ga ne koristim često. Košta oko 4 KM i odličan je.

Vosak od kokosa sam kupila u DM-u. Mislim da je ovo jedina stvar koju sam kupila a košta iznad 5 KM. Služi za oblikovaje kose i hrani i štiti ispucale vrhove kose. Čini kosu sjajnom i drži je oblikovanom bez ljepljivosti. I da koristim ga za oblikovanje kovrči. Odlično miriše i košta oko 7 KM.
                                                                                                                                                        ***
Dry shampoo Girly Only isn't one of my new things. I use this dry shampoo long time ago. I use the Party nights and it is the only one who smells gorgeous. I noticed that I have itchy scalp after use it but I don't use it all the time.

For styling my hair I use coconut wax, nourishes and protects the hair from split ends. Makes hair shiny and it is healthy for hair such as coconut oil. I love it.


Ebelin spužvica za piling i masažu lica me je oduševila. Ja inače volim da pronalazim neke nove stvarčice za njegu lica. Tako da sam kupila i ovu spužvicu od gume. Koristim je već četvrti put iako sam je tek jučer uzela. Imam jako osjetljivu kožu lica tako da mi ona dobro dođe za svakodnevno čišćenje. I mislim da je ovo must have. Kupila sam je u DM-u i košta 3,75 KM. Nije skupa, a vrijedi.

Da li koristite jedan od ovih proizvoda? Da li vas je jedan od ovih proizvoda razočarao?
                                                                                                                                                         ***
Ebelin sponge for exfoliation and massage was thrilled me. I love to discover new things for skincare. So I bought this sponge and it is adorable. I use this fourth time even I bought it yesterday. I have very sensitive skin so this sponge it is good for me. And I think it is must have for me now.

Have you ever used some of these products? Do you want to try some of them?

36 comments

  1. Spuzvica je zakon! predivne slike i svidja mi se post :) Svaka cast

    ReplyDelete
  2. Odličan post!
    Nažalost nisam isprobala nijedan proizvod,ali želim da isprobam suhi šampon i Ebelinovu spužvicu za piling :)

    Pogledaj moj blog -> https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Probaj koji god , svi su odlicni :)

      Delete
  3. Kupila si divne stvari, uživaj u njima! ♥
    Slike su ti prelijeeepe. :*

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-haul.html

    ReplyDelete
  4. I love your aesthetic - it's so colorful :) Catrice has a lot of amazing products but I've never seen this blush palette, I need to try it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) Definitely you have to try it.

      Delete
  5. Ova paletica rumenila je prelijepa.3 rumenila za 5 km superr.Paletu za konturisanje nedavno kupila ali nisam jos dovoljno istestirala.LP
    Posjeti i moj blog nova sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve u kompletu volim Catrice :) Hvala :)

      Delete
  6. Odlican post. Blog ti izgleda predivno. Sve essence cetkice su tako savrsene, sve preporuke!

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Probat cu i ostale :)

      Delete
  7. I ja imam taj Baby Lips,super je kao i svi ostali!Volela bih probati tu Catrice paletu rumenila,cula sam da su njihovi korektori takodje jako dobri♥ Ako zelis poseti moj blog mnogp bi mi znacilo♥ https://ilanna07.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Da, koristila sam jedan njihov korektor bio je na snizenju i odlican je :)

      Delete
  8. HAHAHA kako ovo liči na mene 'otišla do lilija da kupim šampon i vratim se sa paleticom,ružom za usne,ajlajnerom i ko zna šta još' :D
    Slike su predivne,a Baby Lips je stvarno najj,big lajk!
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako mi bude svaki put haha :) Hvala puno

      Delete
  9. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Naravno, posjetit cu te

      Delete
  10. To smo mi žene, sve iste !
    Imam Catrice duo za konture i fenomenalan je, vjerujem da će ti se svidjeti ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, odlicna je , bas ga hvalim svim prijateljicama kako bolje stvari za konturu nisam probala. :)

      Delete
  11. Čini mi se da je ova spužvica za lice super, ja je nažalost nisam mogla naći u našem DM-u :( Ja lice čistim dnevno po 3-4 puta, pa vjerujem da bi mi ovo mnogo olakšalo posao :D A ovu Catrice paletu rumenila moram nabaviti što prije, čitala sam puno recenzija i svi je hvale! :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spuzvica je zakon, ja odkako sam je kupila non stop je koristim i stvarno mi lijepo ocisti lice. A rumenila daa nisam ni ja vjerovala dok nisam probala :) Stvarno su super a i prakticno je.

      Delete
  12. Divan post draga . Catrice paletu imam i baš sam zadovoljna njome .
    Ebelin spužvicu već dugo želim probati i vidjela sam da je ima u DM-u i nikako da je uzmem .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ebelin spuzvicu moras da probas to je nesto najbolje sto sam ja ikad kupila za lice, odlicna je :)

      Delete
  13. Spuzvica je zakoon,ostale stvari su super.
    Miljana Easy Skillful <---- Posetite moj blog i uclanite se ako zelite. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Posjetit cu te naravno :*

      Delete
  14. Dr rescue by babylips is my handbag essential!! I love your blog I think it great please feel free to check mine out and maybe we can follow each other !! :)
    Cera
    xxx
    http://welcometocerasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear :) I will check your blog :)

      Delete
  15. Ja imam od Catrica Matt paletu i meni se jako svida. Takoder imam ovu essensovu cetkicu, kako je ona meni mekana, ja se vjecito diram hahaah :)
    Super post, usput :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju stvarno odlican izbor paleta meni se svidja jos i Absolute Rose koju moram da uzmem .. A essencova cetkica je pravo dobra. :)

      Delete
  16. I love Essence, they're such a great budget brand!

    Makeup Monster

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I agree with you !! Thank you for sharing your thoughts :)

      Delete
  17. Ja eto ne volim Catrice palete,zapravo OK su mi,ali teske za raditi,moram mnogo nadogradjivati.Paletu za konturisanje nisam ni ja probala i evo bas ne znam zasto...girlz only sampone za suho pranje volim,a i essence kistove..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila da su teske sijene ali su odlicne za dnevni look i jako lijepe :) Girlz only mi je dobar ali previse me svrbi od njega ne znam zasto .. :(

      Delete