NEW IN .. FARMASI, SOAP & GLORY, NO7

July 04, 2016





Nisam vam pisala od prošle sedmice. Čekala sam da mi dođu neke nove stvarčice pa da uradim post o novitetima. Neke od ovih proizvoda sam dobila a i neke sam kupila, također i danas čekam da mi dođe još milion nekih stvari, ali nisam više mogla da čekam pa sam odlučila da vas počastim sa novim postom. Svaki od proizvoda neću posebno recenzirati nego ću samo otprilike napisati po koju riječ o njima.

1. Farmasi Body mist je prva nova stvarčica. Čitala sam puno recenzija za ovu maglicu i konačno sam se odlučila da naručim. Inače ne volim da naručujem parfeme ili neke druge slične stvari dok ja to prvenstveno ne isprobam. I da nisam se pokajala ni sekunde. Body mist je odličan i jako je postojan, podsjeća me na jedan parfem ali nije Madamoiselle. Cijena mu je 6,90 KM.

2. Soap & Glory makeup kit sam dobila na poklon. Za one koji ne znaju Soap & Glory je poznati Engleski brend. Sve informacije o njima možete pročitati na njihovoj stranici. Dakle, dobila sam kutiju u kojoj se nalazi Maskara Thick & Fast, tuš za oči u obliku markera SuperCat, sjaj za usne Sexy Mother Pucker, glow all out luminising face powder, dvije četkice jedna za sjene a druga za nanošenje highlightera i 3 sjenila za oči u nijansama Cream Soda, Copper i Choccy.

3. Seventeen paleta sjenila za oči. Nju sam također dobila i pravo mi se sviđa. Sadrži 6 sjenila za oči koje su nude neutralne i aplikator četkicu. Nisam još ni foliju skinula tako da nisam ni probala. Ali čula sam da im je kozmetika odlična. Također uz ovu paletu dobila sam i kolekciju lakova za ljeto.

                                                                                                                                                      ***
1. Farmasi body mist is my first new thing. I read a lot of reviews about this and finally I decided to buy it. I really don't like to order perfumes because primarily I have to try scent and then buy it. Body mist smells gorgeous also it reminds me on one perfume but it is not Madamoiselle by Coco Chanel.

2. Soap & Glory makeup kit I got as a gift. For those who don't know Soap & Glory is England brand. All information about them you can find on their site. I got mascara Thick & Fast, eyeliner in pencil shape SuperCat, lipgloss Sexy Mother Pucker, glow all out luminising face powder, two brushes, one for the eyeshadows and the other is for highlighter or for contouring and 3 eyeshadow for eyes in shade Cream Soda, Copper and Choccy.

3. Seventeen eye palette I also got as a gift. It contains 6 eyeshadow which are nude neutrals and applicator brush. Also with this palette I got nail collection for summer.


4. NO7 paleta sjena u koju sam se ja zaljubila. Sjene su predivne. Svaka od njih priča svoju priču. Ova paleta sadrži 20 sjena koje su idealne za dnevni a i noćni look. Pakovanje mi se također sviđa jer sam u zadnje vrijeme opsjednuta gold nijansom.

5. Dakle, maloprije sam pisala o Seventeen kozmetici i sad se opet vraćam na nju. U paketu sam dobila ukupno 9 lakova koji su poprilično ljetne nijanse. I trenutno jedan imam na noktima. Ovih 5 su više nude nijanse naravno osim ove crvene koja je baš drečava. Također 2 sa šljokicama i jedan koji je najtamniji od svih a to je ovaj zadnji metalik plava nijansa koja je fantastična i jedva čekam da je isprobam.

                                                                                                                                                          ***
4. NO7 eye palette which I'm in love. The shades are perfect. Each of these shades has own story. This palette contains 20 shades which are perfect for date and night look. Also the packing is gorgeous , I'm obsessed with gold shade.

5. I just wrote about Seventeen cosmetics and again going back to it. In the box I got 9 nail polishes  which are perfect shade for summer. And now I have one on my nails. These 5 are nude shades except the red one, also 2 with sequins and one darker that other and it is the last one metalic blue. And I can't wait to try it.

Have you ever tried some of these products or brands?

22 comments

  1. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Slike su prelijepe. Obozavam Farmasi body mist, mirise perfektno

    ReplyDelete
  3. No.7 mi se toliko dopada *.* Razbolit ćeš me ovim svojim savršenim slikama.

    xoxo Anela

    www.fashionroulette.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ..drago mi je da ti se svidja :) Hvala ti puno

      Delete
  4. Stvarno prelijepe stvari *_*
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Prekrasne stvari, a paleta obara
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  6. Divne stvari! U lakove sam se zaljubila!

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala !! :) I ja isto , nijanse su divne

      Delete
  7. Gorgeous post and makeup, thanks for sharing!

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ReplyDelete
  8. What pretty nail polishes! Hope you have a lovely day :]

    Blessings,
    Edye | Http://gracefulcoffee.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear so much !! I hope you have a lovely day too :)

      Delete
  9. I love soap and glory, haven't tried the makeup kit yet though. Thanks for sharing.

    http://www.nourishyourglow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes such as me :) I'm crazy about that brand.Thanks

      Delete
  10. Hocu sveeee, posalji mi, haha :D divan post !

    ReplyDelete

Subscribe