MY HOLY GRAIL PRODUCTS

Wednesday, August 10, 2016

Drage moje, danas vam donosim jedan novi post u pitanju su Holy Grail proizvodi koje ja toliko volim i koje kupujem po ko zna koji put, s tim da sam i neke kupila po prvi put ali su me odmah oborili s nogu.

Prvo ću da pređem na njegu lica. Koristim više proizvoda za njegu lica ali ova dva sam morala nekako da izdvojim iz mase. To su Himalaya Herbals osvježavajući gel za čišćenje lica i Ebelin spužvica za dubinsko čišćenje.

Himalaya Herbals koristim već 100-ti put i još se nisam razočarala. Gel je idealan za masnu kožu i jako je nježan, i tako dobro miriše. Prije ovog sam koristila od mente, ali nekako mi najviše odgovara miris citrusa i meda. Možete ga naći samo u Cm-u i košta oko 7 KM.

Ebelin spužvicu koristim po prvi put, i baš mi odgovara. Koristim je svako jutro također i poslije skidanja šminke da mi baš fino očisti lice. Gumena je i savitljiva tako da nije gruba prema koži. Iglice su joj mekane, i lako se koristi. Koštala je oko 3 KM i s obzirom na cijenu mislila sam da nije kvalitetna, ali cijena nikad ne određuje kvalitet, tako da ona spada u moj Holy Grail proizvod.

                                                                                                                                              ***
Today I came with another new post .. it is about Holy Grail products which I love so much and re-buy all the time.

First I will start with skincare products. I use a lot of products for skincare routine but I had to single out the holy grail ones. So the products are Himalaya Herbals gentle refreshing face wash and Ebelin sponge for deep cleaning.

I use Himalaya Herbals for hundredth time and I haven't disappointed yet. The gel is perfect for oily, it is gentle and smells delicious. Before this I used with mint but mostly I like citrus and honey.

Ebelin sponge deep cleaning I use oft the first time and I really like it. I use this every morning and after removing makeup. So this sponge is my holy grail product.

U drugu skupinu svrstala sam Eveline lakove. Ovo nisu obični lakovi za nokte. Uglavnom su za jačanje, rast i protiv listanja noktiju. Ja imam dva skoro pa ista laka međutim ovaj sa crnim slovima ima neke šljokice u sebi koje su baš neprimjetne, i to im je jedina razlika.

Meni inače nokti jako brzo rastu ali se zato i listaju, no međutim Eveline conditioner lakovi 8in1 su stvarno pomogli. Također postoji i pravilo kako se stavlja ali ja to pravilo uopšte ne koristim tako da odmah stavim 3 sloja. I pored 8in1 lakova imam i ulje za nokte od Eveline, ulje tako dobro miriše .. i uvijek kada ga stavim čuvam 3-4 minute i samo preko toga stavim lak, i to je dovoljno.

                                                                                                                                                  ***
In the second group I put Eveline nail polishes. These polishes are for strengthening and nail growth. I have two similar nail polishes but the second one has sparkles, so that is the only difference.

Eveline conditioner 8in1 helped me very well. There is rule how to use this nail conditioner but I don't use that rule because I immediately put 3 coats. Also there is Eveline oil for nails. It smells gorgeous, as fruits.


Za ovaj Essence puder sam mislila da ne vrijedi. Preporučila mi je prijateljica i stvarno se nisam pokajala. Ovo mi je već 6-7 kutijica koju koristim. Lijepo matira lice i izgleda tako perfektno. Jedina mana je što se brzo troši ili se možda ja previše šminkam pa ga potrošim haha. Cijena mu je oko 5 KM .. i jedna od kvalitetnih stvarčica koja me nije razočarala.

                                                                                                                                              ***
I thought that this Essence powder wasn't good but I changed my mind. This is 6-7 package that I use. It is perfect for oily skin. I love this powder. Do you use this powder?

Essence spužvice sam kupila prvenstveno zbog pakovanja, jer izgledaju tako slatko. U pakovanju dođu 4 spužvice u obliku srca, ali svaka je posebno. Piše da se koriste za blendanje korektora ali ja koristim za tečni puder i savršene su za tu svrhu. Pokazale su se bolje od beauty blendera. Davno sam ih uzela i još uvijek koristim jednu spužvicu .. i poslije svakog pranja ostane ista kao da je prvi put koristim. Cijena ovog slatkog paketića je oko 3 KM. I stvarno se isplati.

Što se tiče četkice Farmasi, ona mi je najdraža za nanošenje pudera. Tako je mekana i tako slatko izgleda. Inače kad stavljam puder u kamenu u ovom slučaju ovaj od Essence volim da koristim ovako velike četke kao što je ova.

                                                                                                                                               ***
I bought Essence sponge for concealer because of the packing. You have to admit it that is so cute. It is for concealer but I use it for foundation and it is perfect for that. This sponges are better than beauty blender. I bought this recently and I still use just one sponge. For sure this is holy grail.

As far as the Farmasi brush I love to use brushes like this one. It is so soft and looks pretty. When I want to put powder I usually love to use this brush. It is gorgeous.

Ovu sam maskaru dobila za rođendan i od tada je non stop kupujem kad god potrošim. Uvijek se njoj vraćam i za mene je najbolja maskara na svijetu. I mislim da ću nju definitivno uvijek da kupujem. Često zna da bude u Cm-u na akciji tako da mi je to baš super. Mislim da košta oko 13 KM.

Koji je za vaš Holy grail proizvod?

                                                                                                                                               ***
I got this mascara for my last birthday and after that I re-buy it all the time. For me this is the best mascara ever and I'll repurchase it until I die.

What is your holy grail products?

36 comments

  1. Ja mislim da sam jedina koja još nije probala taj Essence puder, moram to promijeniti čim prije.. Eveline 8in1 odličan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tako mislila dok nisam trknula da kupim !! Meni je najbolji. Prije njega sam koristila od Max Factor i nije toliko dobar ko Essence .. ko bi rekao.

      Delete
  2. Nice post so great stuff here. You are really great ;) I use the same powder and its awesome. Great post, wish you luck. ❤

    ReplyDelete
  3. Eto vidiš meni taj Essence puder za matiranje uopće nije dobar jer mi lice izgleda brašnjavo od njega...ali zato Sensational maskaru kupujem već treći put...i love it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je lice inace pravo masno , i kad njega koristim imam taj matte finish dugi period .. a prije, koji god sam koristila nakon pola sata budem ko disko kugla. Sensational je vrh !!! Hvala puno :)

      Delete
  4. Eveline lakovi su odlicni. Ja lice matiram bebi puderom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ja bebi puder koristim kao dry shampoo i za baking kada radim konture .. Ne koristim ga u tu svrhu jer sam citala da on bas zacepi sve moguce pore i necu da riskiram haha :)

      Delete
  5. Ja lice matiram Aurinim puderom i stvarno je fantastican,ali Essence mi se cini jako kao jako dobar.

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala nista od Aure ali sam cula da im je sminka vrh. Essence je odlican.

      Delete
  6. Super post,i slike su jaaako lijepe!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ! Posjetit cu tvoj blog :)

      Delete
  7. Joooj volim ovu maskaru! Predobra je! Ali nikad neće zamijeniti onu ljubičastu All Round maskaru od Catrice, savršena je za moje čudne trepavice :) Ovaj puder Essence-ov nisam nikad probala, nekako sam smatrala da je bezveze jer baš nisam fan njihovih pudera, ali sada kad vidim da ga mnogi hvale, definitivno ću ga isprobati što prije :) Koristim sad neki od Golden Rose i užasno mi je iziritirao lice, poslije njega ne mogu da ove bubuljice smirim nikako!! :(( I na tvoju preporuku sam kupila ovu Ebelinovu spužvicu i voliiim je! Uživam čisteći njome lice :))) ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww bas mi je drago da ti se spuzvica svidja. I ja sam mislila za Essencov puder da je bezveze dok mi ga nije preporucila prijateljica .. i stvarno cim ga potrosim kupujem ga opet. Mada opet ima cura kojima on ne odgovara, ali meni licno odgovara i bolje mi se pokazao od bolio ojeg prethodnog. I ja imam problema sa bubuljicama :(( zato me nekad i strah da nesta probam da mi se ne bi pojavile.

      Delete
  8. Mene su Eveline lakovi stvarno oduševili,mada sada i nisam nešto 'prezadovoljna' njima,prebacila sam se na neki essence lak i mogu ti reći da me jako dobro služi,hah☺
    Ovaj essence puder stalno kada odem do dma ili lilly i hoću da ga kupim on nekom magijom nestane ili se rasproda!Nemam neke sreće :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha meni su Evelinovi lakovi stvarno savrseni ! .. prije, sjecam se ili mi puknu ili se pocnu listati. I evo kolio ih koristim nokti su mi tako zdravi :)) Sto se tice Essence pudera ja ga toliko volim, i stvarno mi odgovara pogotovo za moje masno lice i bas fino matira lice, a i ne bude sjajno kroz par sati. Preporucujem, mada ne odgovara svima isto. :))

      Delete
  9. Your blog is so gorgeous! I absolutely love your aesthetic, so romantic and girly :D I have never come across many of these but they look beautiful in your photos! xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara | (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear :) You made my day definitely .. I hope you'll try some of these products.

      Delete
  10. I really wanted that Essence powder to work, but it just wasn't mattifying enough for me.

    ReplyDelete
  11. AAA :(( I'm so sorry. For me it is perfect.

    ReplyDelete
  12. Ove Essence spuzivice su preslatke moram ih obavezno sebi uzeti a i ja sam o puderu cula mnogo dobrih stvari i moram ga sto prije probati :)
    Odlicni holy grail proizvodi.

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Puder je odlican kao i spuzvice - savrsene za tecni puder !!

      Delete
  13. Predobre stvarčice! Imam Lash Sensational maskaru i Essence kompaktni puder i oduševljena sam kao i ti! Btw. učlanila sam se u tvoj blog:)
    www.coatandcupcake.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Posjetit cu tvoj blog :))

      Delete
  14. Moj je L'orealova maskara False lash superstar, ne mogu da zivim bez nje ! Btw, tako volim da citam tvoje postove i gledam ove predivne slike <3

    Xoxo Anela

    Www.fashionroulette.net

    ReplyDelete
  15. Ovi eveline lakovi su mi spasili nokte, ali ozbiljno. Predobri su. ♥ A tvoje sliku su presavrsene.♥

    Zapratila sam te, nakon procitanih i nekih starijih postova. Imas strava slike, ali i postove uopsteno. :)
    Znacilo bi mi da posetis moj blog i da me takodje zapratis. Imam novi post o odrastanju. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, punooo ♥ Znaci mi to :) Posjetit cu tvoj blog

      Delete
  16. Eveline lakove svi hvale ali ja još nisam probala neki od njih tako da ću u skorije vreme morati.Što se tiče Essence pudera,on mi je odličan ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras probati bar jedan , jako su dobri :)

      Delete
  17. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Posjetit cu tvoje blogove

      Delete
  18. i love this post :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear :) Have a nice day you too.

      Delete
  19. Koliko su fotke savršene i preeeslatke, odličan post, bas mi se dopada ;)

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete