THE BLUSHED NUDES PALETTE | MAYBELLINE

Thursday, August 25, 2016


Nisam vam odavno pisala. Kod mene se svašta izdešavalo ovih par dana. Čekam da dođu 2 paketa pa da uradim unboxing post, nakon toga bi trebao da bude giveaway .. to je kao neka suradnja gdje će oni izvući pobjednika i poslati meni paket, a ja vama.

Uglavnom o tome ćete biti obavješteni kada se bude bližio taj dan. A za danas sam vam pripremila recenziju The blushed nudes palete. Kupila sam je nedavno i baš je učestalo koristim. Pored Makeup Revolution paleta koje posjedujem ova mi je također najdraža.

Dolazi u slatkom rozom pakovanju i sadrži 12 nijansi od kojih su sve sedefaste a samo je jedna matte. Ova paleta je izvrsna za dnevni i večernji look. Sjene se lako nanose i blendaju.

Pigmentacija je odlična i nisam primjetila da su svijetlije nijanse slabije pigmentirane u odnosu na tamnije. Naravno duže će trajati ako prije toga stavite bazu. Uz paletu dolazi i kist koji sa jedne strane kao spužvica a sa druge kist.

                                                                                                                                                ***
For today post I prepare a review about The blushed nudes palette by Maybelline. I bought it recently and I use it frequently. The blushed nudes features 12 shades. This 12 shade eyes shadow palette features dazzling colors infused with rose gold pigments. From bold beiges and sultry sands to bronzes and tempting taupes. This makeup palette is perfect for creating versatile makeup look.

Also this palette is perfect for date and night look. The pigmentation is very high level. The lighter shades are mostly pigmented as darker.

Zadovoljna izborom nijansi. Sjene se lako kombiniraju i dosta je upoređuju sa Naked3 zbog izbora nijansi. I mislim da je praktična, pogotovo za putovanja jer sadrži sve nijanse koje su potrebne za dnevni i večernji look. Ja sam svoju kupila u Cm-u i koštala je 17.95 KM.

1. red se sastoji od pink nude nijansi. Prva je bijela i ja nju koristim kao highlighter za brow bone. Kao što sam već rekla pigmentacija im je odlična stim što sam primjetila da je 4. nijansa dosta slabija u odnosu na ostalih 11. 2. red se sastoji od bronzane do smeđe nijanse. Ovih 6 nijansi su šimerastije u odnosu na prvi red.

Da li vam se sviđa paleta?

                                                                                                                                             ***
I am very pleased range of shades. Shadows are easy to combine and compare it with Naked3 because choice of the shades. I think that this palette is very practical.

The first shade is white and I use it as highlight my brow bone. The first 6 shades are pink nudes and the second 6 shades are from bronze to darkest shimmery shades.

Do you like this palette and what you think about shades?



34 comments

  1. Svaku paletu bi imala al jih posjedujem vec previse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista sam !! Kad treba da se nasminkam, ne znam koju da koristim - izgubim se sva haha .. ali opet ih je malo haha, rado cu kupiti jos koju :)

      Delete
  2. Prelijepa paletici baš mi se sviđa.LP

    ReplyDelete
  3. The darker shades definitely looks more pigmented

    Beauty Candy Loves

    ReplyDelete
  4. Predivna paletica, jako lijepe boje! :)xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  5. Amazing shades, I've seen this palette once but I'm still not sure if I want to try it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you should try .. the shades are gorgeous and the pigmentation is good. :) and it is practical.

      Delete
  6. I have the nudes and I don't really like the formula so I'm unsure if to try out the blushed nudes.
    Kayleigh xo
    havea-prettyday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. really ? .. it is bad. I bought this palette even I didn't read a reviews before and I love it. For me it is too good. :)

      Delete
  7. Odličan post, paleta mi se jako sviđa <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Odličan post,nijanse su predivne :D

    http://makzpi.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Joj koje slike,super post! :) Pratim te,uzvrati ako želiš. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :) posjetit cu tvoj blog

      Delete
  10. Divna paleta! Sigurno kupujem!

    http://curlyjosephine.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Paleta je baaaš divna kao i post!
    xoxo Antonela

    librodibellezza.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Predivna paleta,odlicna recenzija!! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Divne paletice, kao i post. Takođe moram da pohvalim izgled tvog bloga, jednostavan je i to je ono što ga čini posebnim♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti puno :)) to mi stvarno mnogo znaci <3

      Delete
  14. Paleta je savrsena.Svidja mi se nacin na koji pises.��

    ReplyDelete
  15. Jako slatka paleta. Nekako ima bolje i ljepse sijene od nude.

    ReplyDelete