ROSEGAL BEAUTY WISHLIST

Friday, September 30, 2016

Stvarno vam dugo nisam pisala, ali pokušat ću da budem redovnija u pisanju. Ukoliko me ne pratite na Instagram-u, tamo baš često objavljujem. Tako da "give me some love".

Došao je red na jedan Wishlist post. Sve stvari koje sam odabrala su sa Rosegal stranice. Stranica Rosegal nudi veliki izbor odjeće, obuće, torbi, nakita i šminke .. tako da mi nije bilo lagano izabrati. Pozitivna strana je ta što je poštarina besplatna bez obzira na iznos koji naručite. Meni su se posebno svidjele stvari iz kategorije "BEAUTY" jer mi je prvenstveno beauty blog, razmišljala sam da počnem pisati i fashion postove, ali to će sigurno da bude jedan od narednih postova.

Jos jedna jako bitna stvar jeste sto shop ima galeriju u kojoj kupci postavljaju svoje fotografije s odjećom koju su naručili preko shop-a. Tako da je to stvarno jedna super stvar jer možete da vidite stvari kako stvari izgledaju uživo.
                                                                                                                                               ***
I didn't write for a long time but now I'll try to be more regular. I had a lot of problems with my laptop so don't mind. If you don't follow me on Instagram, make sure to follow because I often post there.

It is time for one Wishlist post. I've never done this before but I'll do my best. All things that I've chosen are from Rosegal website. Rosegal website offers a wide selection of clothes, footwear, jewelry and makeup .. so it wasn't easy to chose. I like speacially, makeup because I am beauty blogger, but I thought why not to do a fashion post .. it will certainly be one of the next posts.
1. Makeup Eye shadow Palette / $3.75
2. Brown bag / $21.10
3. Brush Egg /$1.26
4. Rose gold makeup brushes set / $11.06

Da li ste naručivale sa Rosegal stranica ? I kako vam se sviđa moja wish lista?

Do you like my wishlist?

24 comments

  1. Lista je super.Torba mi je zanimljiva.Radis suradnju sa njima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Torba mi se jako svidja. Radim <3

      Delete
  2. I love your blog so much.
    I'll definitely buy something on Rosegal website. And I really like those rose gold brushes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :) I am so happy about that , hope that you will find something for you :)

      Delete
  3. Predivnaaaaaa si <3 jako volim tvoje savrsene slike i pitam se kako ih uspijes tako savrseno uslikat i editovat.Ti samo da tacku stavis u postu meni bi to bilo savrseno.Planiram i ja da otvorim blog ali kad vidim tvoj nemam hrabrosti za taj potez.I bas mi se svidja paleta sjena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo :) Nemas pojma koliko mi to znaci !! Paletica je odlicna , jedva cekam da dodje u moje ruke :)

      Delete
  4. Amazing wishlist :) Brushes are great :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :) I love brushes too , speacially rose gold shade.

      Delete
  5. Odlična ti je lista željaaa... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Sejla <3 Jedva sam odabrala nesto :) Najvise mi se dopada beauty kategorija, nekako je rasprostranjena :)

      Delete
  6. Lista je divna. Torbica izgleda jako lepo. Ma opušteno, ni ja ne mogu pisati redovno. Svi mi imamo sada brdo obaveza oko škole i svega, tako da te svaka blogerka ovde razume. Rosegal sajt nisam do sada posetila, međutim mislim da hoću posle stvarčica koje vidim na tvojoj listi. Ljubim te. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga puno :) Meni je njihova beauty kategorija najomiljenija , stvari nisu skupe a ima dosta za izabrati :)

      Delete
  7. Predivna lista,ne znam sta mi se vise dopada,sve mi je bas predivno!! :*

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Jao blog ti je predivan! Sve je tako pink i girly.♥

    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Kistovi su tako dobri bas slatko izgledaju.

    ReplyDelete
  10. Odlicna wishlista draga! Ja imam 3-cu. I uopste nije ni skupo a korisne stvarcice :)
    Ako zelis da zapratimo jedna drugu ? Posjeti moj blog :)
    http://thebeautyofstylefashionblog.blogspot.ba/
    Inace jako mi se svidja tvoj blog <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Da i meni se jako svidja njihova stranica, jedva cekam da mi dodju stvarcice. Naravno :) Posjetit cu tvoj blog i zapratiti te :)

      Delete
  11. Ja ne znam kako mi je torba promakla :) ali sam narucila veliku, u slicnoj nijansi, dosla mi je, spremam recenziju, moram reci da sam prijatno iznenadjena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao divno , jedva cekam recenziju da procitam. Ja sam onako pomalo teska sto se tice odjece , pa mi je uvijek lakse sminku odabrati nego bilo sta drugo haha :)

      Delete