BOLD AUTUMN LIP COLOURS

Wednesday, October 05, 2016


Pošto je već došlo vrijeme jeseni, došlo je vrijeme i za jesenje postove. Drveće već polako prima najljepšu boju, a ja sam odlučila da započnem ovaj jesenji dan sa jednim od tih postova. Naravno ovakvi postovi će se u narednom periodu provlačiti kroz moj blog, jer ja sam osoba koja je opsjednuta ovim godišnjim dobom, tako da baš sam u tom duhu.

Za danas sam odlučila da vam pokažem nijanse ruževa koje ja jako volim da nosim tokom jeseni. Mislim ne samo ja, ovakve nijanse vjerovatno svi volite. Ja ove nijanse mogu uvijek da nosim i volim ih, ali nekako mislim da se više ističu tokom jeseni i tada su puno ljepše. Naravno tu je bilo još ruževa pa mi je bilo teško baš da odaberem, ali uspjela sam.
                           
                                                                                                                                ***
There is autumn and also it's time for autumn blog posts. Trees slowly receives the most beautiful color, and I decided to start an autumn post. So today I will show you the  gorgeous lipsticks shades that I love to wear in autumn. Also there is a lot of lipsticks so it was hard to chose but I managed.

Moja dva najomiljenija ruža su od nove Essence matt matt matt kolekcije ruževa. Ja ih imam u dvije nijanse, to su 07 Purple power i 08 It's a statement. Ovo su mi jedne od najdražih nijansi ruževa koje imam. Purple power nijansa je malo svjetlija u odnosu na drugu. 08 It's a statement je dosta tamna nijansa i odlična je za jesen. Mislim da im je cijena oko 4-5 KM.

                                                                                                                                  ***
My two favorites lipsticks are from new Essence matt matt matt collection of lipsticks. I have it in two shades, they're 07 Purple power and 08 It's a statement. The first one is lighter than second .. 08 It's a statement - is a little bit darker than red wine shade.

Sljedeće tri nijanse su također meni vrlo drage. Prva je Dose of colors Brick nijansa koja je vuče na bordo - burgundy nijansu. Malo manje nosim ovaj ruž u odnosu na druge jer se jako teško skida, ali nijansa mu je fantastična.

Pored ruževa tu su i olovke. Mislim da su i smeđe nijanse pored budgundy jako dobre za jesen. Essence Velvet stick je u nijansi 02 Peony star jako lijepa nijansa. Nedefinisana je, nešto između roze, ljubičaste i sive. Cijena je oko 4 KM. Essence lipliner 05 Lovely frappuccino je meni jedna od omiljenih, I ovo mi je već 3 ili 4 olovka koju ponovo kupujem. Smeđkasta nijansa baš perfektna za jesen i zimu. Košta oko 3 KM.

                                                                                                                                ***
The next shade is Dose of colors Brick shade which is mostly like burgundy color. This lipstick is matt and it is so hard to remove. You can find it on Beautybay shop.

Next to the lipsticks there are also lipliners. I have it a lot of but those are my favorite. The first one is Essence Velvet stick in shade 02 Peony star. Such a beautiful color. It is between pink, grays and purple color. And the last one is Essence lipliner in shade 05 Lovely frappuccino and this shade is my favorite. This is my 3 or 4 pencil that I re-buy. It is brown shade perfect for autumn and winter.

Koja je vaša omiljena nijansa za jesen? Da li imate neku sličnu mojoj?

What is your favorite lipstick shade for autumn?

26 comments

  1. imas super slike
    volim ove nove essencove matt karmine xo
    i meni je takodjer 08 najdraza
    xoxo

    ReplyDelete
  2. The Essence lipsticks look amazing! I really need to try some products from the brand x

    https://sandrafsilva.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes , you should definitely try it.

      Delete
  3. Amazing products and colors, purple power is such a pretty color :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I love purple power too.

      Delete
  4. These are all really pretty I love the Essence lip liner

    Beauty Candy Loves
     

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Candice :) I love lipliner too

      Delete
  5. Ja imam Dose of Coulours nijansu Stone...nije jesenska ali je često nosim..
    Definitivni favoriti su Gerardice Ecstasy i Cher... Iako sam ja tip koji ne mari koje je godišnje doba...kako sam taj dan raspoložena takav ruž nosim...heheheh

    Posjeti moj blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da je Ecstasy jako lijepa nijansa :) Ista sam, ne marim ni ja, mada ovakve nijanse volim vise jeseni da nosim, nekako se osjecam kompletno haha :) Gdje narucujes Gerard kozmetiku?

      Delete
  6. Kako ti je prekrasan blog!! Možemo se pratiti ako želis ❤

    IlvaMagicalWorld

    ReplyDelete
  7. Sve nijanse su predivne,super post i blog!

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Druga nijansa mi je odlicna. Trebala bih i ja nabaviti Essence matt karmine btw citala sam dosta o njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i meni se druga najvise svidja :) trebala bi nabaviti , jako su dobri :)

      Delete
  9. prekrasan blog
    http://maja-dj.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. I ja sam isprobala Essence mat karmine i odlični su. Dose of color doduše nisam, ali deluje lepo. Odlične boje za jesen! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence su mi najdrazi! Mislim da cu da isprobam i ostale nijanse. Hvala ti ❤

      Delete
  11. Ova nijansa Essence 08 It`s a statement je odlicnaaaaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaaa i meni je najdraza vjeruj ! Tako je volim.

      Delete
  12. Sve nijanse su fenomenalne! :)

    Giveaway na mom blogu------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Posjetit cu tvoj blog

      Delete
  13. Srećnice, Dose ima najlepše pakovanje tečnih karmina (po mom ukusu), nikako da se setim da ih poručim kada sam više zaluđenica za senkama :D Purple power mi je inače pun pogodak :)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, moram se sloziti sa tobom, pakovanje im je fantasticno :) Purple power mi je omiljeni! <3

      Delete