ZAFUL CLOTHES HAUL + REVIEW

Monday, October 24, 2016


U koliko me pratite na Instagram-u znate da sam dobila paket od Zaful-a. I stvarno jedva sam izabrala nešto za sebe, jer toliko ima dobrih stvari da je baš bilo teško odlučiti.

Izabrala sam 2 majice i šal. Šal mi je preporučila draga Tijana sa My Stylish Corner, a majice sam izabrala sama. Iskrena da budem šal je toliko dobar i mekan i nisam se pokajala uopšte što sam ga uzela. Šal možete da vidite ovdje - Click Here.

Što se tiče ove dvije majice malo sam tu pogriješila jer izgleda da naši brojevi i njihovi nisu isti - u tom slučaju majice mi ne mogu. Sva sreća dala sam ih sestri koja nosi S broj, i njoj su taman.

Na slikama majice se čine dosta velike, ali kada ih počnete oblačiti tek tada vidite da su pravo male.

Prva majica odnosno ova crna sa prugama je crop top i preslatka je. Možete je pronaći na ovom linku - Click Here. Dok ova bijela majica sa rozim rukavima je old school fazon i jako mi se svidjela, ali nažalost nije mi mogla. Nju možete pogledati na ovom linku - Click Here.

Kako vam se sviđaju stvari koje sam izabrala? Ako ste u dilemi, toplo preporučujem ovaj šal - odličan je!
                                                                                                                                                      ***
If you follow me on Instagram you could see that I got the package from Zaful. I barely picked something because there are so many good things that have been difficult to decide.

I chose 2 T-shirts and scarf. I picked the scarf because dear Tijana from My Stylish Corner recommended it to me. Honestly the scarf is so good and soft, I really like it. You can see the scarf on this link - here.

I made a mistake in the choice of shirts. I didn't know that they are differ in number size. But fortunately I gave them to my sister, she wear size S.

The first black one is a crop top. Such a pretty shirt. You can find on this link - here. And the white one with pink sleeves is old school style, gorgeous one. You can find on this link - here.

Do you like things that I have chosen? If you are in doubt I recommend this scarf - it is adorable!

28 comments

  1. Replies
    1. Slazem se <3 Steta sto mi ne moze

      Delete
  2. Zaful odjeca je jako kvalitetna <3 http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tek sam se sada uvjerila da su pravo dobri! <3

      Delete
  3. Replies
    1. Yes, Have to agree with you. Thanks <3

      Delete
  4. Majice su preslatke. Posebno ova sa rozim rukavima. Lijep izbor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se , hvala ti ! Mada mi je strasno zao sto mi ne moze. :)

      Delete
  5. crop top je predivan, i zao mi je sto ti ne moze :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, prekvalitetan! I meni je jako zao.

      Delete
  6. Stvari sa Zafula cine se pravo kvalitetne. Majica bijela je preslatka.

    ReplyDelete
  7. Great pieces! I especially love the striped top!
    Adi xx
    fancycorrectitude.com
    instagram.com/fancycorrectitude

    ReplyDelete
  8. Da i me j isto problem da odlučim kad porucujem od nekih... super sinti fotke 🎀
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/belgrade-fashion-week-xl.html?m=1

    ReplyDelete
  9. Predivne stvarcice :)
    beseenbepopular.com

    ReplyDelete
  10. Lepe stvari! Znajući da veličine mogu da variraju ja uvek dobro pogledam koje su mere za svaku i onda tek procenim koja bi mi najbolje odgovarala. :)

    http://couturecase.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako cu i ja sljedeci put. Ko kad nisam gledala , obracala paznju, mislila sam da je to sve isto. :) Hvala ti

      Delete
  11. Jako dobar post, svida mi se jakooo ova majica na prugice, slatko :)
    Novi post na mome blogu: brunchester1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥ puno , posjetit cu tvoj blog :)

      Delete
  12. Predivne stvari si naručila,šal je preedivan!Učlanila sam se u blog.♥♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Odličan post, sviđaju mi se slike☺ Ja sam naručila istu ovu prugastu majicu u veličini M i meni je dobra, slažem se da je preslatka!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ♥ Da, ne zna se koja je sladja haha :)

      Delete