LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO + REVIEW

November 07, 2016


Došao je red na jednu recenziju. Čitala sam dosta o ovoj kremi o kojoj ću da vam pišem. Nisam je u početku baš puno koristila, a i dala sam joj toliko šansi, da se na kraju ispostavilo da je ova krema jedan od boljih proizvoda koje sam ja koristila u njezi lica. Imala sam problema sa aknama da sam koristila sve moguće proizvode koji postoje, čak mislim da sam održala apoteke u životu što se tiče kupovanja krema i ostalih preparata u borbi protiv bubuljica i ostalih nepravilnosti.

Ugledala sam na jednoj stranici La Roche Posay Effaclar Duo + kremu, i odlučila sam da probam, jer je toliko bila hvaljena. Uz tu kremu kupila sam i Effaclar gel za umivanje ali njega sam potrošila pa čete ga vidjeti u New in postu. Oduševljena sam ovim gelom da bih se mogla čitav dan umivat sa njim - neprestano.

*La Roche Posay Effaclar linija namijenjena je koži sklonoj nepravilnostima. Ova potpuna njega koja pojačano djeluje na nepravilnosti, spriječava nastanak crvenih i smeđih mrlja, ujednačava teksturu kože i odčepljuje pore.

When I started writing the blog I has post about my face acne story. I deleted it because I changed a lot of products in my skincare routine. Recently, I found a cream on one blog and it is La Roche Posay Effaclar Duo + cream and I decided to try it. Also with this cream I bought Effaclar gel.

The Effaclar range was designed for people that are prone to breakouts. The Effaclar Duo + is an anti blemish cream that is said to target the sign of oily and blemish prone skin, while at the same time unclogging pores and sorting out the look of the skins textures.

You can use the Effaclar Duo + everyday, or you can use it when you see the first sign of a breakout. I have been using it almost everyday for the last 3-4 weeks. I applied the Effaclar Duo + before I went to bed and again in the morning, and I swear to god, they spots were gone. If you have oily skin or blemish prone skin I can see this being a wonder product for you. I would not recommend it as a cream before makeup because I think it is more for skincare routine, not for makeup routine. Trust me, you need this cream in your life. 



Effaclar duo + dolazi u praktičnoj uskoj tubi od 40 ml. Ova krema lagane je nekomedogene teksture. Brzo se upija u kožu lica. Kažu da ima mat učinak složila bih se s tim. Piše da je idealna za makeup podlogu, iskreno ne bih se složila sa tim jer meni ova krema odgovara samo ako je stavim na problematične dijelove u tankom sloju, mada sam vidjela da neke cure koriste ovu kremu kao podlogu, ali opet ja se ne bih usudila, mislim da je ona ipak namjenjena kao skincare rutina. Nakon višemjesečnog testiranja mogu reći da je odlična za spriječavanje novih akni i uklanja ožiljke 100%.

Razlog zašto j ne koristim kao podlogu za šminku jeste što kada sam je prvi put stavila na čitavo lice, pojavilo mi se crvenilo, peckanje i svrbež, a nakon toga guljenje koje je bilo katastrofalno. Iako piše da je pogodna kao makeup podloga, ja je ne koristim u tu svrhu. Jednostavno je koristim samo kada vidim da imam po koju bubuljicu, kao i za ožiljke.

Svakako bih je preporučila za one koji imaju problema sa bubuljicama. Za mene je ova krema kao i Effaclar gel neizostavan korak u njezi lica. Možete je naći u apoteci i cijena je negdje oko 23 KM. Vjerujte mi ova vam kream treba u životu.

Da li ste koristile ovu kremu? Ako imate problema sa aknama koju vi koristite?

After months of testing I can tell this cream is amazing for preventing acne and removes scars 100%. This cream to me is an indispensable step in facial care. I recommend this cream for those who have problems with acne and trust me it is amazing. Definitely it will change your life.

Did you use this cream? What you think about it. 

22 comments

  1. I used to use this series for my skin but it didn't help me too much, for me cosrx makes a lot of difference, but I know that many people like this LRP series :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same as me , but I gave this cream a lot of chances. And now it is good for me :)

      Delete
  2. Inace koristim Effaclar gel ali ovu kremu jos nisam probala. Cula sam da je fenomenalna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel im je stvarno odlican :) Krema je super ako se koristi na pravi nacin, mada sigurno ne djeluje isto na svakog.

      Delete
  3. preslatke slike <3 nemam problema sa bubuljicama hvala Bogu i drago mi je da si pronasla nesto sto ti odgovara za njegu lica jer znam koliko je tesko pronaci odredjene proizvode kada imas problema sa takvom kozom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Naravno, bas je tesko ali eto uvijek izbace nesto novo. Blago tebi !!

      Delete
  4. Obožavam ovo, a u kombinaciji sa hidratantno kremo :)
    Dobar post Amina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto, ja je koristim samo za akne, nije mi dobra kao podloga za sminku. Hvala ti Saro :)

      Delete
  5. I have actually never heard of this brand before

    Beauty Candy Loves
     

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really, it is really popular here :) I think it is from France.

      Delete
  6. Odličan review! Blog ti je tako sladak<3
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 Posjetit cu tvoj blog :))

      Delete
  7. Koristila sam ovaj gel za umivanje i kremu, stvarno su odlični. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom , odlicni su stvarno :)

      Delete
  8. Prvi put sam na tvom blogu. Odusevljena sam s fotografijama ovog posta. Nisam isprobala nista od ove marke ali nadam se da hocu

    Zapratila sam te, ukoliko zelis uzvrati

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga <3 :) Posjetit cu tvoj blog svakako :)

      Delete
  9. i was thinking about this item maybe i would buy it:) follow;) now waiting for U:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should :) Thank you, I'll check out your blog.

      Delete
  10. Great review! Beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :) Of course , I'll check out your blog.

      Delete

Subscribe