ROSEGAL BRUSH SET REVIEWS

Sunday, November 20, 2016


Čekala sam da prođe jedan period da bih vam mogla dočarati ove četke koje su mi poslali sa Rosegal stranice. Nisam odmah sve četkice isprobala ali većinu jesam. Uglavnom znate da treba da prođe dobar test proizvoda da bi bila recenzija i da bih uopšte mogla nešto više reći o njima, ali ja sam se odmah prvi dan iznenadila njihovom kvalitetom.

Dobila sam dva seta, prvi je rose gold set sa 12 četkica i već sam preoduševljena ovim četkicama, a drugi me totalno razočarao. Pisat ću vam o drugom setu na kraju posta.

Dakle, na Rosegal stranici imate pored kategorija za odjeću, obuću i nakit, i beauty/makeup kategoriju. Ja sam onako baš opsjednuta makeup četkicama, pa mi ih nikad dosta. Tako da sam i ovaj put odabrala četkice. Na prvi pogled odmah su mi se svidjele Metal Rose Gold - možete pogledati ovdje. Koštaju 14.54$ - to je negdje oko 26 KM.

Čim su došle odmah sam ih oprala, i nijedna dlaka nije ispala. Ja sam ih oprala sa običnim šamponom. Meni se desilo par puta kod drugih četkicam koje imam, kad god ih operem nikako dobro da saperem, uvijek bude pjene. Ali moram priznat ove četkice nisu imale taj problem, što je još dodatni plus. Poslije pranja ostale su iste kao i kad su došle. Stvarno ih preporučujem, prekvalitetne su.

U ovom setu dođe 12 komada. Koliko sam vidjela postoje 3 varijante, rose gold, gold i silver. Ja sam uzela rose gold, nekako su mi najljepše. Dlačice su im mekane, nisu uopšte tvrde. Sadrži 5 četkica za lice i 7 za oči. Ne postoje ne iskoristive četkice, sve se na neki način mogu iskoristiti.

                                                                                                                                                ***
I have been waiting for one period so I can do a review about these brushes. I got them from Rosegal website shop. I haven't tried it all but I can tell you that they're amazing. Generally you know that every blogger should test of a products for a long time so they could do a good review about it.

I got two brush set. The first one is rose gold  set with 12 pieces and I'm very thrilled about it. And the other disappointed me completely. So the Rosegal web shop in addition to clothing and footwear also offers a makeup. I am very obsessed with makeup brushes - never can't get enough. So this time I ordered two sets.

The brushes are made of metal. They're nicely weighted, which really gives you a certain impression of luxury. The brush handle is rather thin and cut a bit like a diamond, with 4 facets. The bristles are synthetic and are certainly the softest I've ever tried. So soft! The base of the bristles is colored in a similar color as the handle and it kind of fades into a white color, making a very trendy ombre effect.

As you can see I am quite fan of these brushes. So the pros are the overall impression of high quality, the weight of the brushes, the softness of the bristles, they're cruelty free, their efficiency: they do the job very well !! Of course all the nice details and this quality necessarily have a cost - they cost 14.54$. You can find these brushes - here.

All in all, I'm very pleased with these finds. They're definitely hidden gems and I highly recommend them.

Pored ovog seta naručila sam još jedan i on me stvarno razočarao. Četkice nisu kao sa slike, piše da ih dođe 11 komada, ja sam dobila samo 7. Set možete pogledati ovdje. Nisu mi se dopale uopšte. Nisam ih probala iako su možda dobrog kvaliteta. Koštale su 7.66$ - oko 14 KM. Kada vidite sliku sve će vam biti jasno. Nemam nešto o njima puno da kažem, stim da su dobre možda za početnike.

Drška im je plastična, a u dijelu četke je metal. Da ne bude da su me stvarno razočarale, i nisu toliko. Jedino možda zbog toga što ne izgledaju kao na slici , sve u svemu i nisu toliko loše. Ja ih nisam za sebe naručila nego za sestru, pa i zbog toga mislim da su idealne za početnike. Sadrže sve ono što je potrebno jednom početniku.

                                                                                                                                                  ***
As I said at the beginning I got two sets. This one is second. As you can see on the pictures it is quite different than the first brush set. The first one looks very luxury and it's recommended. The other one is more for the beginners, I think. I'm very disappointed because on the picture there is 11 pieces and when I got the package there is just 8 pieces, I mean it is not bad but I expected to be all the same. You can check this brush set - here. The price is 7.66$.

All in all, I'm very pleased with these finds. They're definitely hidden gems and I highly recommend them for beginners. I'm sure an avid makeup brush addict or professional wouldn't call these holy grail status, but for someone who always puts budget in mind but still cares about decent quality, these work perfectly fine.


For more of my partnership with Rosegal, check out this link. The store offers a wide variety of products from beauty to fashion all at a huge steal, so give them a shot!

Thanks for stopping by. 'Til next time. 💖

18 comments

  1. Imam ove prve cetkice, divne su samim izgledom, zatim i kvalitetom

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se jako svidjaju. Jedne su od najboljih koje imam. Presavrsene su.

      Delete
  2. Divan post, a četkice su stvarno predivne! :)
    Novi post na mom blogu: brunchester1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) I meni se jako svidjaju

      Delete
  3. This is such a beautiful brush set

     
    Candice | Beauty Candy Loves

    ReplyDelete
  4. Prve izgledaju fantastično. Uvijek kada kupujem četkice gledam i izgled haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) I ja to radim ponekad haha

      Delete
  5. Izgledaju vrlo elegantno :)

    ReplyDelete
  6. Rose gold set mi je predivan, baš lijepo izgledaju četkice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 I meni se jako svidja, kvaliteta im je odlicna.

      Delete
  7. kistovi su savrseni! izgledaju pre luksuzno :D

    ReplyDelete
  8. These brushes are so beautiful, lovely colour and I cannot believe they are so affordable! Going to check them asap! x

    Yiota
    PinkDaisyLoves

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agree with you. They are really amazing. Never tried before good brushes as this. Thanks so much ❤

      Delete