CURRENT SKINCARE ROUTINE / FOR PROBLEMATIC SKIN

Sunday, December 04, 2016

Divni Decembar! Uz zimski Decembar i praznike ide i post. Razmišljala sam da započnem sa Blogmasom tj. da pišem svaki dan u Decembru po jedan post sve do Božića, ali pošto mi se ovih dana dešava blokada u pisanju, stvarno nemam ideja, tako da non stop istražujem na Pinterestu šta bih mogla pisati. Ako imate nekih prijedloga za postove koje bih mogla pisati, slobodno predložite u komentarima ja ću ih svakako uzeti u obzir.

A za danas sam vam pripremila jedan post koji mislim da će odgovarati onima sa problematičnom kožom lica kao što je moja, naravno puno nas je takvih - tako da uživajte. 💗

Ne znam koliko ste upoznati a možda i niste ja stvarno imam dosta osjetljivo lice tako da uvijek moram paziti šta koristim. Ovo su većinom sve proizvodi koje možete naći u većim apotekama i svi su za masnu kožu.

Prvo ću krenuti sa proizvodom kojeg koristim za umivanje (neću sada pisati recenziju, samo ću vam ukratko nešto reći o ovome). To je La Roche Posay Effaclar puryfing foaming gel for sensitive oily skin. Ovaj gel koristim već 4. put i za mene je savršen. Lijepo očisti lice i skine svu masnoću, ne isušuje lice što je jako bitno. Uz njega koristim klindamicin losion - odličan za problematičnu kožu. Možete ga naći u apotekama, cijena mu varira, ja sam u jednoj apoteci platila 22 KM, a sada u drugoj plaćam 19 KM.

                                                                                                                                                  ***
Hello! Today I will do a review about my love facial cleanser. If you follow me on Instagram you probably saw this product before. The product I will share for this post is a brand from France which I know most of girls are familiar with already.

What it claims: eliminates impurities and excess sebum while leaving skin clean and fresh, gently purifies with the use of cleansing agents especially designed for sensitive skin, contains thermal spring water, soap-free, alcohol-free, colorant-free and paraben-free. This gel is perfect and I highly recommend it. With this gel I use clindamycin lotion. 


Pored umivalica tu su i kreme za lice. Ne koristim sve tri odjednom. Himalayu koristim jednom sedmično zavisi od potrebe. Eucerin koristim stalno, poslije umivanja i prije šminke - idealna baza za makeup. A La Roche Posay kremu koristim svako 3-4 dana i to samo stavljam na problematična područja. O La Roche Posay kremi sam pisala ovdje.

Što se tiče Himalaye to je pravo gusta bijela krema koja se nanosi na problematične djelove i ja je uvijek čuvam na licu nekoliko sati i nakon toga saperem lice. Iskreno ova krema i nije nešto, mislim da je više za one kojima ponekad iskoči bubuljica, a za osobe poput mene nije, ali eto trenutno je koristim.

Eucerin kremu sam koristila tek kada sma počela sa liječenjem bubuljica. I prestala sam da je koristim neko vrijeme - ne znam ni ja razlog. Tako da sam od ove godine nastavila ponovo da je koristim iz razloga što znam da je ona jedina koja odgovara mom licu. Smanjuje crvenilo, iritacije i uklanja bubuljice, a i odlična je prije šminke. Ne isušuje lice, a ni ne masti ga. Košta oko 20 KM, naravno i ovu kremu možete naći u apoteci.

                                                                                                                                                ***
Besides this gel, there are facial cream. I don't use three at once. Himalaya cream I use once a week depends of the needs of. Eucerin cream I use all the time, after La Roche Posay gel  and before makeup. And La Roche Posay cream I use every 3-4 days and put on the problematic parts. About this cream I wrote here.

As far as the Himlaya cream, honestly it is not very good because I think it is perfect for those who don't have problematic skin all the time. But currently I use it. Eucerin cream is holy grail for me. Perfect cream for my face. It reduces redness and irritation and it is perfect base for makeup. 

I došli smo do kraja. Jednom sedmično uvijek dođe vrijeme za masku. Jedina koju koristim je od Afrodite sa lavandom. Odlična je, piše da je protiv isušivanja, i bez silikona. I lice mi poslije bude tako mekano. U jednom pakovanju dođu dvije. Ja je obično stavljam jednom sedmično i čuvam 15-20 min. Možete je naći u dm-u i košta 1 KM i nešto.

O ovoj Ebelin spužvici sam već pričala. Nju ne koristim toliko često. Koristim je 2-3 puta sedmično u kombinaciji sa La Roche Posay gelom i trljam lice dobrih 10 min. Odlična je. Nekim curama ne odgovara, mada ne znam razlog zbog čega, pa je mnoge koriste za pranje četkica. meni je iskreno pre mekana za četkice i ne može ih fino oprati.

                                                                                                                                                    ***
And there is the end of this post. Once a week it comes time for face mask. The only one I use is from Afrodita with lavander.  It is adorable. It is silicone free. After this mask my face looks so soft. In one package there comes two masks. As I said I use this mask once a week and leave it about 15 min.

The last products is Ebelin face brush. I don't use this brush often but I like it very much. I use it 2-3 times a week in combination with La Roche Posay effaclar gel. Other blogger girls used this for cleaning makeup brushes. But I think it is not good for it because it is too soft.

Tell me do you use any of these products in your skincare routine?  

24 comments

  1. Odlican post, definitivno cu probati neki od navedenih proizvoda, a najvise od svega mi se svida maska koji cu sigurno kupiti! Hvala na prijedlozima haha!
    Moj blog, novi post: brunchester1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ! Maska je predobra , jedna od boljih koje sma koristila.

      Delete
  2. Very nice products!!

    http://www.brooklynglam.com

    ReplyDelete
  3. Nice post, will need to give these products a try.

    Much love,
    HER FASTEST FASHION

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you , definitely you should if you have skin as me :)

      Delete
  4. Odlična si,pratim te!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Posjetit cu tvoj blog

      Delete
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Posjetit cu tvoj blog i zapratit te <3

      Delete
  6. Great and interesting post :)

    What you think about follow each other (GFC)? Follow me, let me know and I follow you :) We can follow each other on instagram too.
    http://astbakay.blogspot.ru/
    https://www.instagram.com/st_bakay/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :)I will check out your blog.

      Delete
  7. Here is my follow back #23
    xoxo

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
  8. I love all of these brands, good decision !

    check out my blog and lets follow each other if you want. I would appreciate it ;)

    Olive OOTD - New Post is up

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heey Thanks :) I love these brands too. I'll check it out your blog. <3

      Delete
  9. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Kristine :) I will check out your blog and give a follow. <3

      Delete
  10. thaaanks !
    I follow too.

    P.S you are a pretty <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww thanks dear so much, you are sweet too <3. I'm glad that I found your cute blog.

      Delete
  11. Dizajn bloga i same slike su me oborile sa nogu! Bravo! Inače, koristim Ebelin spužvicu i Afroditine maske.

    Pogledaj moj blog: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 Drago mi je to cuti. I ja volim Ebelin spuzvicu ali ne koristim je tako cesto :)

      Delete
  12. Predivan post! Slike su stvarno odlicne :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvratiti cu.

    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Posjetit cu tvoj blog.

      Delete