DECEMBER THROUGH MY PHONE

Monday, December 19, 2016

Zimske decembarske dane sigurno će da obilježi vruća kafa ili topla čokolada zavisi ko šta preferira, ja lično volim oboje. Šta vi volite više, toplu čokoladu ili kafu? Za danas sam odlučila da napišem jedan lifestyle/beauty post. U pitanju je Decembar kroz moj mobitel. Dakle samo ćete vidjeti slike koje su do sada obilježile ovaj dio mjeseca. Mislila sam također da ubacim i slike Holiday marketa, ali nisam ga još uvijek posjetila nažalost, tako da uskoro sigurno hoću. 🎄🎅⛄
                                                                                                                                                ***
Winter days reminds me of hot coffee or hot chocolate .. everything hot, depends on how you prefers. I personally love both. This is kind of a lifestyle and beauty maybe fashion post, but mostly lifestyle. So tell me what you love more hot coffee or hot chocolate?

Decembar je po meni najljepši i najbolji mjesec u godini, ne samo zbog Božića, Nove Godine, svih praznika i atmosfere nego i zbog toga što mi je rođendan. Pa sam za taj dan dobila ovaj parfem na poklon Long Avenue - predivno miriše. Prosto sam se zaljubila u miris. Postoje parfemi koje se mogu svrstati u zimske, ljetne itd .. ali ovaj mislim da je za svaki period. 🎄🎅⛄

Catrice Liquid Camouflage concealer je odličan! Koristila sam ga i prije i odličan je. Kupila sam ga u nijansi Porcelain ja mislim da je to najsvijetliji i odličan mi je za highlight ispod očiju.
                                                                                                                                               ***
December is most of the beautiful months in the year, not only because of Christmas, New Year and atmosphere but also because of my birthday. So for my birthday I got this beauty gorgeous perfume from my love. Smells amazing. Think this perfume could this for all seasons not only just one.

Catrice Liquid Camouflage concealer is amazing concealer ever. I've used it before it became known. I use it in shade Porcelain, I think it is the lightest shade and mostly use it for under eye highlight.


Za  ove zimske hladne dane preporučljivo je da što više hidratiziramo našu kožu, a pogotovo i usne koje često ispucaju i budu suhe tokom zime. Tako da ja koristim Maybelline Dr Rescue Baby lips sa mentolom.

Posudu za svijeću kupila sam u Konzumu i bila je na nekoj akciji, tako dasam je odmah kupila. Predivna rose gold boja sa detaljima sa strana. 🎄🎅🎇
                                                                                                                                               ***
For those cold December days it is recommended that we have to care more about our skin, specially lips. So for that I'm using the Maybelline Dr Rescue Baby lips with menthol.

Jar for the candles I bought in one store and it is rose gold shade. Looks very pretty with Christmas details on it.
 

Ja  iako ne slavim Božić nekako se svake godine u ovo vrijeme osjećam posebno. Nije ni čudo što je decembar najljepši mjesec. Roze papuče sam kupila nedavno i tako su udobne i pretople, noga mi bukvalno bude vrela u njima. Preslatke su. 🌸

Rozi džemper sam dobila sa Zafula. Čekam još par stvari da mi stigne. Presladak je i pre mekan. Mislim da je u nekom retro stilu, rukavi su mu na trapez što je to prije bilo baš popularno. Uglavnom bit će post o ovom džemperu uskoro. 💭💘

                                                                                                                                                 ***
I don't celebrate Christmas but every year at this time somehow I feel special. Pink slippers I bought recently and they're so comfy and soft. So cute.

Every thing on my blog is pink so I have pink clothes too .. This sweater I got from Zaful and first of all it is so soft and so cute, I love it. It looks like retro style because of the sleeves. Truly recommend it.

I hope you enjoy. If you have any idea what kind of post should I write next, please leave a comment. 💖💝

22 comments

  1. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hvala ti :)) preslatke su zaista <3

      Delete
  3. Mnogo mi se sviđa tvoja objava, također ni ja ne slavim Božić, ali jednostavno decembar je čaroban:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Decembar je stvarno najljepsi.

      Delete
  4. great things :)

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I will visit your blog and follow you back. And Marry Christmas to you. <3

      Delete
  6. Predivan post. Sviđa mi se ova doza roze boje koje se nalazi na blogu, preslatko je! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Ovo je vise od jedne doze haha :))

      Delete
  7. lovely post! Merry Christmas xxx
    tallulah-rose-blogs.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :) Marry Christmas to you. xoxo

      Delete
  8. Odlican post! Sve stvarcice su bas preslatke mada mi se posuda za svijecu najvise dopada!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Savrsene slike. Volim ovaj baby lips, jedan mi je od drazih koje koristim za njegu usana.

    ReplyDelete
  10. slike su ti odlicne draga :) koji editor koristis??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo. Koristim mnogo njih haha :)

      Delete