ZAFUL HOODED FLEECE COAT

Friday, December 30, 2016

Ovo je zadnji post u ovoj 2016. godini. Baš se onako praznično osjećam, a vjerujem i vi svi također. Meni je ova godina jedna od najljepših, vjerujem da će sljedeća da bude još ljepša. Nekad poslije Božića stigao mi je jedan paket od Zafula. I u njemu sam dobila ovu jaknu o kojoj ću danas da pišem.

Mislim da ova jaknica nije za hladnije dane, jer koliko se čini debela toliko je i tanka. Malo su joj kraći rukavi i ima samo jedno dugme. Ovo je više jesenja/proljetna jakna koja je premekana. A toliko lijepo izgleda da se može čak nositi i ispod zimske jakne kao "džemper". ONE SIZE je i možete je pogledati na ovom linku.

Ovdje možete pogledati sve što vas zanima vezano za ZAFUL (klik) stranicu. 

                                                                                                                                                 ***
This is the last post in this year. I feel so great because of the holidays, I believe you also. This year was the most beautiful in my life, a lot of great things have happened. Before Christmas I received package from Zaful site. And I got sweater, sweatshirt and jacket. So first of all I want to write about this comfy coat. Enjoy.

I think this jacket is not for colder days because how it seems so thick, the jacket is thin. The jacket is so soft and looks nice on you. It is one size. You can find this jacket on this link here.


For more of my partnership with Zaful check out this link bellow. The store offers a wide variety of products from fashion to all at a huge steal, so give them a shot. Z A F U L (click) website. 

Thanks for stopping by,'till next time. 

22 comments

  1. Odličan post.Želim ti puno sreće u 2017 godini te na poslovnom planu vezanom uz blog.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno , zelim i ja tebi sve najbolje 💖 Posjetit cu tvoj blog 😚

      Delete
  2. This coat looks so cosy and lovely :)

    ReplyDelete
  3. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala 💖 posjetit cu tvoj blog 😊

      Delete
  4. prelepo je mnogo mi se svidja da li ga ima u jos nekoj boji?
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/12/top-5-beanies-for-winter.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti 💖 nazalost nema , samo je u ovoj sivoj.

      Delete
  5. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti 😊😊 Posjetit cu tvoj blog.

      Delete
  6. Preslatka jaknica. :)
    Pogledaj moj blog
    i zaprati me ako ti se sviđa.

    https://kathydelight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Posjetit cu tvoj blog

      Delete
  7. Preslatka. Volim ovako cupave i njezne stvari.

    ReplyDelete
  8. predivna :) samo bilo bi dobro da ima bar jos jedno dugme, ovako mi izgleda previse otvoreno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, slazem se sa tobom. Primjetila sam da ne moze ni da bude kao dzemper jer je previse debela za tu varijantu, tako da cekam ljepse i toplije vrijeme da je nosim.

      Delete
  9. Predivnaaaaaaaaaaa je ♥ volim slatke mekane stvarcice

    ReplyDelete
  10. preslatka jaknica zaista :)

    ReplyDelete
  11. PREMEDENA draga Amina ♥ Slike su ti savrsene!

    ReplyDelete