NO 7 ULTIMATE EYE PALETTE

Monday, January 23, 2017

Ćao drage moje. Ne znam koliko vas zna za brend N07, ja imam baš puno njihove kozmetike. Ovu paletu dobila sam još prošle godine, i stvarno nisam imala vremena odmah da uradim recenziju, jednostavno nije mogla doći na red. Možete je naći na BOOTS stranici, i ne samo nju već i sve što nudi NO7 kozmetika.

Paleta izgleda prejednostavno ali opet preluksuzno. Meni se jako sviđa dizajn. Na mom instagram profilu → Charmingcocoo  možete vidjeti video o ovoj paleti. Paleta se sastoji od 20 sjena za oči. Mislim da je pretjerano velika paleta i da se uz puno manji dizajn mogla napraviti manja paleta koja bi mogla dobro doći i za putovanja. Ne sadrži nikakve aplikatore, osim ogromnog ogledala koje izlgleda fantastično. Malo mi lići na Apple laptope tako da sam odmah pomislila da je laptop, a ne paleta sjena.


Na dodir sjene su premekane i sastoji se od nude nijansi do onih tamnijih sa mješavinom šimerastih i onih matte. Solidno su pigmentirane, sigurno da ima mnogo pigmentovanijih paleta. Na poleđini palete možete naći koje nijanse idu zajedno u paru. Meni se paleta jako sviđa, nijanse su fantastične. Mislim da se s njom može uraditi dnevni, noćni pa i onaj "glam" look. Ostavljam vam swatcheve. Iskreno mislila sam da će baš biti teško uraditi swatcheve zbog svijetlijih sjena, ali iznenadila sam se - Pozitivno.

                                                                                                                                            ***
Hello my dears, I don't know how many of you know about the brand NO7, I have a lot of their makeup. I got this palette last year and I haven't time to do a review about it. You can find this palette on BOOTS site. 

The palette looks simply and luxury at the same time. I really like it a lot. On my Instagram profile Charmingcoco 
 you see a video about the palette. Palette consisting of 20 shades. I think the palette itself is pretty huge, and in my opinion it's unnecessarily huge and could easily be made at least half the size as there's such a massive gaps between each shadow pan. I would much prefer smaller palette. The lid of palette is gold metallic plastic, and there is a good large mirror which I like but it's not travel friendly.

The palette contains the variety of shades, ranging from pale creams to a burnt orange and there are mixture of both shimmer and matte shades. Some of the shades within this palette are beautiful but have to be honest not too pigmented as I expected because the palette looks adorable on first sight. With this palette - you can go daytime glam, evening glam or full on glam on the rocks.

Thanks for stopping by, 'till next time. Let me know in the comments what post you want to see next. 

30 comments

  1. Nisam čula za ovaj proizvod ali čini mi se jako zanimljiva i preljepa paleta. Ima jako ljepe boje što me posebno oduševilo. Izgled je stvarno fantastičan!Sve si ljepo napisala!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Paleta je odlicna, a brend je jako poznat u drugim zemljama.

      Delete
  2. Ambalaža palete je baš lijepa. Čula sam za bredn, ali ne i ovaj proizvod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj predivna je zaista. I meni se ambalaza jako svidja.

      Delete
  3. Paleta je prelijepa i jako mi se sviđa ambalaža.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala 😊 I meni se svidja ambalaza nekako ne izgleda klasicno haha

      Delete
  4. GLAMOROUS! Really Love This Palette.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I love this palette too.

      Delete
  5. Nisam nikada čula za one ah brendovima ali me je paleta definitivno privukla. Kako se kreću cijene ovih proizvoda?
    😚😚
    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm ne znam stvarno cijenu pogledat na Boots stranici. Paleta je odlicna 😊

      Delete
  6. Nisam imala priliku nista njihovo probati,ali izgleda odlično.
    Btw blog ti je goals 😍

    Posjeti moj ako želiš
    http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo hvala ti 💖 Nadam se da ces probati nesto od njihovih proizvoda.

      Delete
  7. Odlična recenzija.Nisam imala priliku da koristim paletu ali voljela bih.
    Novi post http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/01/haul-avoncatricerimmel.html ako želiš možemo se međusobno pratiti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :) Paleta je prekrasna.

      Delete
  8. Prvi put cujem za ovu paletu! Ima zaista interesantan izgled, i boje su divne!

    Zaprstila sam te nadam se ds ces uzvratiti

    My world - My experiences

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posjetit cu tvoj blog 🍰💘

      Delete
  9. Divno draga jako mi se ovaj post dopada

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nisam nikad cula za ovaj brend.
    Pakovanje mi izgleda prelepo, a senke deluju bas kao sto si ih i opisala. Meko i prijatno. Lako za rad :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kozmetika im je fenomenalna. Takodjer pored kozmetike imaju i onu za njegu koze , stvarno su super! Nadam se da ces nesta isprobati :)

      Delete
  11. mnogo mi se dopada dizajn tvog bloga kao i ova paleta super!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Predivna paleta,bas mi se svidja! *_*

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Tijana 💖🌸

      Delete
  13. paleta je prelijepa... cula sam za ovaj brend i kozmetika im je odlicna... jako sam zadovoljna ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) I ja imam dosta njihove sminke i stvarno sam zadovoljna.

      Delete
  14. this palette is everything. Definitely gonna try this

    ReplyDelete
    Replies
    1. You need girl. It is amazing.

      Delete