MARCH THROUGH MY PHONE

March 19, 2017

Konačno ljepši dani. Proljeće je tu. Ko se još raduje? Ja sam za danas pripremila jedan post koji sam i prije radila, koliko znam u Decembru. Riječ je o March through my phone postu. Po komentarima i pregledima vidjelo se da vam se svidjelo pa sam se opet odlučila za nešto takvo.

Estee Lauder puder volim. Prije nego sam probala Catrice HD ovaj mi je fantastičan i stvarno nije ni čudo što ga svi hvale. Poslije korištenja Catrice HD, vidjela sam da su mi ta dva pudera ista. I mogu ih usporediti po svemu. Ako želite recenziju pudera, samo ostavite u komentar vaše želje.

Već par godina koristim kompaktni puder od Essence. Riječ je o all about matt puderu. On mi je jedan od boljih koje sam probala. Prije njega sam koristila od Max Factora Creme Puff i stvarno mi se nije nikako svidio. I odlučila sam se za ovaj od Catrice samo iz razloga što koristim Catrice HD puder, pa reko hajde da probam. Mada iskreno ništa nije kao Essence-ov. Cijena mu je oko 7 KM.

Naravno gdje ću ja biti bez slatkih proizvoda. Ove dvije Balea slatkoće dobila sam od momka na poklon i perfektni su, mirišu fenomenalno. Uz to, dobila sam Balea sol od kokosa i Balea gel za tuširanje ali njega sam već potrošila.

Još jedna slatkoća. Dobila sam Unicorn četkice sa Zaful stranice. Zar nisu preslatke? O njima sam već pisala i ako vas zanima, možete ih pogledati ovdje.

Ogladnili smo pisajući i čitajući ovaj post, pa je red i da popunimo svoj želudac. U zadnje vrijeme volim da pravim tost, nekako sam se baš navukla na to. I to ne jedem ga često, samo za doručak - bliži se ljeto pa se mora paziti na liniju.

Kako vam se sviđa, ja volim ovakve lifestyle postove nekako me mnogo približe osobi koja ih piše .. Žene pišite mi .. ako imate posebne teme o kojima želite da pišem samo pošaljite vaše prijedloge na e-mail. Uživajte.

28 comments

  1. Preslatke su mi sve tvoje slicice. Ja se takodjer radujem proljecuuuuu jeej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga <3 I ja istoo *-*

      Delete
  2. I meni je drago zbog toga što je proleće tu. Slike su prelepe ♥ ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥ Ljepse vrijeme, odmah se covjek ljepse i osjeca.

      Delete
  3. Voljela bih da napraviš post sa svojim omiljenim drugstore puderima! Slike su krasne, draga moja.

    Kalopsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww :$ Hvala ti, drago mi je da vidim kada neko da prijedlog za moj blog. Pokusat cu uradit taj post, ali mislim da ce biti jako tesko jer ja jedan jedini koristim a to je Catrice HD, planiram da probam Fit me puder, pa cu vjerovatno i uraditi taj post. Uglavnom Hvala, stavit cu post na listu. <3

      Delete
  4. Baš zanimljiv post. Fotke su super. Sviđa mi se ta sva pinky girly atmosfera. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
  5. Slike su ti san snova. Prekrasne, svaki put se divim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala puno <3 to mi mnogo znaci. Uvijek cu prihvatiti kritike a i pohvale. Hvala <3

      Delete
  6. Ja jako jako volim tvoje slike. To ti ne mogu opisati. Kad god uđem na tvoj blog osjećam se posebno, toliko pozitivne energije, veselih boja, osjećam spokoj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, uljepsala si mi dan definitivno. Hvala ti do neba :) Mnogo mi to znaci, kada na neki nacin mogu pozitivno uticati na svoje citatelje. <3

      Delete
  7. predobro uredjujes slike, tvoj blog mi se pravo svidja ( po ovom svemu izgleda da bih se slozila sa kolegicama iznad haha ) Sretan prvi dan proljeca <3

    ReplyDelete
  8. Jednorog četkice su savršene! :D xx Maja
    Maja's Muffin

    ReplyDelete
  9. I love the Estée Lauder foundation! Those brushes are beautiful!

    Danielle's Beauty Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Danielle <3 I love brushes too. They're so cute.

      Delete
  10. Nisam probala Catrice HD i nisam znala da je toliko slican sa Estee Lauder :D Odlican post kao i uvek :*
    #Samokazem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja trenutno koristim Catrice HD , a prije sam imala priliku da koristim Estee Lauder, i vjeruj ne vidim nikakvu veliku razliku, mozda samo sto Estee Lauder stvarno traje duze i on je vise onako za neku posebnu priliku, nije mi bas za dnevne varijante. <3 Hvala ti :*

      Delete
  11. Predivne slikice :) odusevljena sam.
    Sto se tice ideja za postove mogla bi napisati npr 3 omiljena proizvoda bez kojih ne mozes tj koje koristis non stop. Bas bih voljela da vidim taj post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjeruj vec imam taj post zapisan tako da ce biti uskoro. Hvala ti puno :) <3

      Delete
  12. ja bih voljela da napises proizvode koji su te razocarali ili cak mozes napisati post "bloggers made me buy it" (proizvodi koje si kupila zbog bloggera) to mi je zanimljiv post. Inace slike su ti predobre

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec imam taj post zapisan bloggers made me buy it i uradit cu ga uskoro. A taj prvi nisam nikad uradila, ali evo i njega cu staviti na listu pa ce i on biti na blogu. Hvala ti puno. <3

      Delete
  13. Predobar post, kao i uvijek oduševljena sam sa tvojom temom i preslatkim slikama <3 <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear, I'll check your blog. ♥

      Delete

Subscribe