BANANA BERRY TREAT SMOOTHIE

Friday, June 16, 2017

Na mom Instagram profilu mogli ste da vidite more smoothie slika. U zadnje vrijeme obožavam smoothie. Pa tako volim da pravim različite smoothie i da kombinujem različite voćke. Htjela sam već odavno da uradim jedan ovakav post, pored toga što ste me stalno pitali kako ih pravim i šta konkretno koristim jer izgledaju fascinantno. Tako da evo ga post je tu, a vi uživajte.

Ukoliko me ne pratite na Instagramu, uradite to sada jer sam tamo više aktivnija. → charmingcocoo

A sada prelazimo na ono što vas sviju zanima. Pravljenje smoothie-a nije neka viša matematika, veoma je lagano.

Za ovaj danas sam odabrala jednostavne voćke koje vi možete da nađete u prodavnici, dakle nije ih teško pronaći. Ja stavljam sastojke onako kako meni odgovara tako da ne morate dodavati onoliko koliko sam ja.

Sastojci image: 1 banana, 1 šolja mlijeka (ja koristim sa 0.9% masti - vi možete koje god hoćete), zdjelica jagoda (otprilike dođe 10-15 jagoda), zdjelica smrznutog šumskog voća i na kraju cimet i chia sjemenke.


Sve to zajedno mixam u blenderu, ja koristim Nutribullet a vi možete da koristite onaj koji već imate. I jednostavno to bi bilo to. Nikakva mudrost. Prosto ko pasulj. A ispod je slika kako to sve izgleda na kraju.

FOLLOW ME: Instagram, Facebook, Bloglovin

Hvala na čitanju.  Pišite mi kako kako vam se čini ovakva vrsta posta. Šta želite da vidite još na mom blog? Sve me zanima. 

15 comments

  1. Odličan post!<3 Obožavam smoothie i često ih pravim ;)

    KikaBeauty

    ReplyDelete
  2. Također obožavam smoothie, moram isprobati ovaj, izgleda predobro!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Svidjet ce ti se

      Delete
  3. I ja ih volim i pravim ih isto. Volim da dodam kikiriki puter. �� Super post ����

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao nisam sa kikiriki puterom probala ali vjerujem da je preukusno. Hvala ti <3

      Delete
  4. Vau, smuti deluje jako ukusno, moracu da ga napravim i probam. ♥

    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis. ♥
    Novi post na Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Posjetit cu tvoj blog.

      Delete
  5. Ja jako volim da pravim smoothie, ali na kraju ih nikad ne popijem, ne znam zašto haah. Baš sam primjetila na tvom instagramu da baš voliš smoothie, preslatko izgledaju! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Obozavam ih a i postali su mi svakodnevnica <3

      Delete