TWINKLE DEALS HAUL

Sunday, July 09, 2017

Nedavno sam počela surađivati sa Twinkle Deals sajtom. Naručila sam ne baš tako puno stvarčica ali ono što mi je bilo potrebno. Ubrzo idem na more i jednostavno sam morala da naručim nešto za tu svrhu. Prvo što mi je zapalo za oko jeste beach throw i ova prekrasna torba za plažu koju možete nositi čak i svakodnevno. Linkovi su ispod. *Sat koji sam naručila je za dečka tako da njega nisam uspjela slikati.


Moja preporuka za ovu stranicu, pogotovo kada tražite torbe.. stvarno imaju veliki izbor torbi koje izgledaju savršeno. Ponađite nešto za sebe. Show some love.

Finger Spinner

6 comments

  1. Jako lijepe stvari, mnogo mi se sviđaju. Prvi put čujem za ovaj sajt, ali kao što vidim, jako je dobar i ima mnogo dobrih stvari ❤❤❤

    Marija's blog

    ReplyDelete
  2. This bag looks really nice :)

    ReplyDelete
  3. Predivan izbor.
    Torba je savršenstvo ^_^
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  4. Torba je preslatka !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete